Account probleem

door EYAltunisik
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Account probleem

★★★ Newbie

Mijn accpunt ekopedia doet heel vaag bv. Als ik bij proclubs inval wedstrijd wil spelen en ik kies mijn kant en druk op x hij teld dan af en vervolgens start de game maar ben ik niet op het veld met mijn eigen speler er staat wel boven de kop ekopedia maar speel dan mry iemand anders online speller. De 2e probleem is dat als ik met onze eigen team speel proclub met vrienden daar staat ook boven mijn naam een naam die niey van mij is maar van de tegenpartij maar dat is nog niet zo erg mijn medespelers vrienden die bv elkejn zijn kunnen mij niet aanspelen of te kort of te lang naar een loze punt pf zelfs naar een speler van ons die niet vrij staat bv met voorzet of corne komt die bal niet bij mij speler en met aanval kan ik de bal niet afpakken van tegenstander plus als de tegenstander mij laat vallen door overtreding geld het niet want hij ziet mij als eigen speler van tegenstander. Dit zorgd er voor dat mijn vrienden nu minder fifa spelen en zelfs over willen gaan naar pes2019 straks en dus de nieuwe fifa niet willen kopen ik speel al sinds ps4 heb fifa en wik de  ieuwe wel kopem maar op deze manier spelen zal ik hem niet meer kopen want je krijgt een paas en die komt maar niet aan dus je wordt er gewoon gek van dacht eerst dat het aan mij lag heb alles gedaan met andere account gespeeld geen probleem maar deze avcount heb ik al zo lang en heb al veel opgebouwd dus wil hem graag houdenhoop dat jullie mij kunnen helpen als hij het weer normaal doet kan ik ze overhalen om toch fifa te kopen inv dat ik een jaren lange fifa fan ben alvast bedankt 

Bericht 1 van 2 (786 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account probleem

EA SPORTS FC Team

Hey @EYAltunisik,

 

Als ik het goed begrijp wil je proclubs spelen, maar als je online speelt zie je jouw naam staan maar een andere speler?

Jason.png
Bericht 2 van 2 (744 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help