Re: Account is gehackt

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Account is gehackt

★ Novice

Mijn account is denk ik gehackt, ik kwam op de companion en opeens was Blanc verkocht voor de laagste prijs. Ook probeerden ze ronaldo te verkopen, maar die hebben ze uiteindelijk niet kunnen verkopen. Wat moet ik doen en hoe kan ik het terugkrijgen?

 

Zie screenshot van de companion app.

Bericht 1 van 4 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Account is gehackt

EA SPORTS FC Team

Hallo @svmvoetbal,

 

Wanneer je denkt dat er iemand anders op jouw account zit, neem dan direct contact op met onze helpdesk. Ze helpen je met het veiligstellen van jouw account en kunnen een onderzoek laten instellen naar de spelers die je kwijt bent geraakt Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (305 Weergaven)

Alle reacties

Re: Account is gehackt

EA SPORTS FC Team

Hallo @svmvoetbal,

 

Wanneer je denkt dat er iemand anders op jouw account zit, neem dan direct contact op met onze helpdesk. Ze helpen je met het veiligstellen van jouw account en kunnen een onderzoek laten instellen naar de spelers die je kwijt bent geraakt Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 4 (306 Weergaven)

Re: Account is gehackt

★★★ Newbie
@EA_Jason Mijn account is 1 maand geleden ook gehackt. Ik heb direct gebeld toen ik zag dat alles weg was. Aan de lijn kreeg ik een vrouw die aan mij vroeg wie mijn spelers waren en zei dat ik het binnen een paar dagen terug zou krijgen. 1 week later kreeg ik een mailtje dat ik het niet terug kreeg en dat jullie er niks meer aan kunnen doen. Ik heb netjes gedaan wat jullie advies is, wat is de reden dat ik het dan noet meer terug zou kunnen krijgen?
Bericht 3 van 4 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account is gehackt

EA SPORTS FC Team

Geen idee.

 

Wanneer jouw account onderzocht is en ze komen tot de conclusie dat de spelers niet terug kunnen zetten, dan kan ik er niets aan veranderen. Ik heb geen extra informatie voor je dan dat er in de mail staat. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (246 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help