Re: Account gebanned FIFA 19

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Account gebanned FIFA 19

★★★ Novice

Ik ben gebanned door ea voor de transfermarkt permanent!! Heb contact gezocht en werd verteld dat ze de blokkade erop laten geld dit ook voor FIFA 20? 

Bericht 1 van 8 (1.336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gebanned FIFA 19

EA SPORTS FC Team

Hey @Leuternant1988,

 

Dat durf ik niet te zeggen, het is even afwachten totdat we dichter bij de release zijn van FIFA 20 om er meer informatie over te krijgen. 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gebanned FIFA 19

★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem. 

Is er al meer duidelijkheid over een schorsing van de transfermarkt? Gaat deze mee naar Fifa 20? Wanneer dit het geval is, zal het toch een switch naar PES moeten worden.. 

Bericht 3 van 8 (1.222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gebanned FIFA 19

EA SPORTS FC Team

@kevinmaashees Als je een mail na maart 2019 hebt ontvangen, dan moet dit vermeld staan in de mail.

 

Er staat daar in of je een alleen geschorst bent van de FIFA 19 transfermarkt, of dat je een franchise ban hebt (alle FIFA spellen). 

 

De beste optie is altijd nog om de regels niet te overtreden zodat je je hier geen zorgen over hoeft te maken Wink

Jason.png
Bericht 4 van 8 (1.211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gebanned FIFA 19

★★ Novice

Ik kan helaas deze mail niet meer vinden. Is er een manier om dit te achterhalen? Anders hoef ik natuurlijk geen Fifa 20 te bestellen.. 

Bericht 5 van 8 (1.175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gebanned FIFA 19

EA SPORTS FC Team

Natuurlijk @kevinmaashees Standard smile

 

De mensen van de helpdesk kunnen je hierbij helpen aangezien ik geen accountgevoelige informatie via het forum kan delen Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 6 van 8 (1.164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gebanned FIFA 19

★★★ Newbie

Steeg heb jij al een reactie gehad ,want ik zit met hetzelfde probleem 

Bericht 7 van 8 (944 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account gebanned FIFA 19

★ Novice
@EA_Jason Hallo jason,
Ik ben in fifa 19 terecht gebanned voor het overtreden van de regels en in fifa 20 geen last meer van gehad, ik kon gewoon weer op de tranfsermarkt. maar nu log ik in op fifa 21 via de futwebapp en staat er dat ik de transmermarkt niet op kan maar het moet ontgrendelen door op de PS4 door te blijven spelen... weet jij misschien hoe dat zit en of ik wel of niet op de transfermarkt kan.

alvast bedankt voor je reactie.

Joran
Bericht 8 van 8 (657 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help