Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Acces tot transfermarkt

door roelllie00
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Acces tot transfermarkt

★★★ Newbie

Ik heb op de companion app geen toegang tot de transfermarkt met als melding dat ik moet blijven spelen. Dit probleem had ik vorig jaar ook al maar na 1200 wedstrijden had ik gehoopt eindelijk toegang te krijgen. Helaas is dit niet het geval. Ook heb ik op mijn account geen ban gekregen dus dat kan het probleem ook niet zijn. Is er iemand die weet hoe ik access kan krijgen?

Bericht 1 van 12 (990 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Acces tot transfermarkt

Community Manager

Hey @Benjifc92 en @roelllie00,

In dit artikel kan meer informatie vinden over het vrijspelen van de transfermarkt en als er staat dat je meer moet spelen om de transfermarkt vrij te spelen, dan dien je meer te spelen om de transfermarkt vrij te spelen en onze adviseurs kunnen dit niet aanpassen. 

Wanneer je denkt dat er iets verkeerds aan de hand is, dan kan je hiervoor contact opnemen met onze helpdesk. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 12 (957 Weergaven)

Alle reacties

Fifa 21 Web app

★ Novice

Goedemiddag ik kan helaas niemand kopen of verkopen op webapp. Omdat ik bepaalde punten moet vrij spelen. Dit was met fifa 20 ook het geval. Wat moet ik daarvoor doen

Bericht 2 van 12 (994 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Novice

ik heb dit ook !! EA fix dit alsjeblieft, ik ga volgende week op vakantie en nu kan ik helemaal niets, terwijl je normaal sbc  kon doen en spelers kopen/verkopen.

Bericht 3 van 12 (975 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

Hey @Benjifc92 en @roelllie00,

In dit artikel kan meer informatie vinden over het vrijspelen van de transfermarkt en als er staat dat je meer moet spelen om de transfermarkt vrij te spelen, dan dien je meer te spelen om de transfermarkt vrij te spelen en onze adviseurs kunnen dit niet aanpassen. 

Wanneer je denkt dat er iets verkeerds aan de hand is, dan kan je hiervoor contact opnemen met onze helpdesk. 

Jason.png
Bericht 4 van 12 (958 Weergaven)

★ Novice

Goedenavond,

Ook ik heb helaas deze melding gekregen dat ik geen toegang heb tot de transfermarkt op de webapp, ik moet fifa blijven spelen om dit vrij te spelen. 
Ik heb meerdere potjes gespeeld en sbc’s gedaan, doelstellingen gehaald en nog geen toegang. 
Het is toch belachelijk dat wij hier geen gebruik van kunnen maken terwijl we gewoon volgens de regels spelen. Ik heb 90eu betaald voor het spel waar ik dus eigenlijk niets aan heb, omdat ik niet op de transfermarkt kan.

Het antwoord wat aan ons gegeven wordt is dat we op de site moeten kijken. Stappen gevolgd en nogsteeds geen toegang.

Kan iemand mij uitleggen waarom wij geen toegang krijgen en hoeveel wedstrijden ik eventueel moet spelen dan. 

Speel al jaren jullie producten, maar op deze manier ben ik er wel klaar mee. We worden van het kastje naar de muur gestuurd met jullie uitleg  

Groet Mitchell

Bericht 5 van 12 (949 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

De enige optie om de transfermarkt vrij te spelen is om door te blijven spelen @MiniQuak. We geven de criteria niet voor hoeveel wedstrijden je moet spelen zoals aangegeven is in het artikel op EA Help. 

Ik snap dat je natuurlijk direct toegang wilt hebben, maar in dit geval is het een kwestie van door blijven spelen. 

Jason.png
Bericht 6 van 12 (944 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Is er bij iemand eigenlijk het probleem al opgelost?

Mijn zoon kan transfers doen voor zijn ploeg, ik niet. We hebben alletwee een aparte FIFA 21 gekocht.

Ik kan wel transfers doen via de console.

Als ik daar dan zie dat voor sommige spelers direct kopen aan 200 staat en dat er opdezelfde speler 9000 muntjes geboden wordt dan vraag ik me toch af waarom ik gestraft wordt. Zo voel ik het toch aan. Voor alle duidelijkheid mijn zoon en ik heb nog nooit onderling transfers gedaan.

Bericht 7 van 12 (897 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

Welke melding krijg je te zien wanneer je naar de transfermarkt gaat via de Web App @diede73?

Jason.png
Bericht 8 van 12 (861 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Waarom staat hier eigenlijk "opgelost" boven?  Er wordt telkens hetzelfde standaard antwoord gegeven...
De een mag en de andere "moet blijven spelen"....tot wanneer?  Tot sint-juttemis??

Wat een meuk..

Bericht 9 van 12 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@Only4Soccer

Hij is als oplossing gemarkeerd omdat dat de juiste informatie is. De enige manier om de transfer markt vrij te spelen op de web/companion app is door het spel op een normale manier te spelen. Dit systeem is met opzet onduidelijk zodat hier geen misbruik van gemaakt kan worden.

Helaas is dit niet iets wat wij handmatig aan kunnen zetten voor spelers en het is goed mogelijk dat gebande en nieuwe spelers helaas langer moeten spelen om deze vrij te spelen.

Meer informatie kan gevonden worden op: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fut-transfer-market-on-web-and-companion-apps/
Neil.png
Bericht 10 van 12 (333 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help