Aangekochte product niet aangekregen

door frederiekandel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Aangekochte product niet aangekregen

★★★★★ Newbie

Dag allemaal,

Ik heb om 9:30u deze ochtend 2 aparte aankopen gedaan van de Sims 4. Deze aankopen waren een uitbreidingspakket en een game pack. Toen ik had betaalt kreeg ik een melding dat het wel even kon duren voordat ik mijn producten zou aankrijgen. Voor meer info zou ik een mail ontvangen en kon ik bij de website van EA mijn bestelgeschiedenis nakijken. Ik heb geen mail ontvangen en er staat nog altijd niets bij mijn bestelgeschiedenis. Ondanks dat ik dit allemaal niet heb aangekregen, is er wel het juiste bedrag van mijn rekening afgegaan.

 

Ik heb ook al geprobeerd om EA zelf te bereiken d.m.v. een mail sinds de telefoon hulplijn enkel werkt van maandag tot vrijdag. Via mail heb ik ook nog altijd niks terug gehoord van de adviseurs. 

 

Is er misschien een storing of ligt het aan de aankomende feestdagen dat er vertraging is? Ik heb al vaker uitbreidingspakketten etc. gekocht van de Sims 4 en elke keer kreeg ik mijn aangekochte product direct aan.

 

Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor? Alvast bedankt!

 

Mvg

Bericht 1 van 12 (577 Weergaven)
0 Kudos

Re: Aangekochte product niet aangekregen

★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem :/ Uurtje of twee, drie geleden heb ik Studentenleven gekocht maar ik kan 'm niet downloaden.

Bericht 2 van 12 (574 Weergaven)

Re: Aangekochte product niet aangekregen

★★★ Newbie

ook hioer hetzelfde probleem, geld afgeschreven maar geen mail gekregen en ook de packs niet gekregen

Bericht 3 van 12 (571 Weergaven)

Re: Aangekochte product niet aangekregen

★★★ Newbie
@sjanosk Dit is bij mij ook het geval en niemand van EA reageert. Geld is eraf, maar blijft "in behandeling" staan.
Bericht 4 van 12 (568 Weergaven)

Re: Aangekochte product niet aangekregen

★★★★★ Newbie

Ik vrees dat we zullen moeten wachten tot ten laatste maandag om een antwoord terug te krijgen van Origin of EA zelf. Hopelijk vroeger.

Bericht 5 van 12 (531 Weergaven)
0 Kudos

Re: Aangekochte product niet aangekregen

★★ Novice

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zo te zien aan andere berichten doet dit probleem zich al een maand voor maar is het elke keer binnen enkele uren opgelost. Hopelijk duurt dit niet tot maandag. 

Bericht 6 van 12 (527 Weergaven)

Re: Aangekochte product niet aangekregen

★★★★★ Newbie
@ginavanbreugel inderdaad! Zeer spijtig maar dan is het zo maar.
Bericht 7 van 12 (521 Weergaven)

Re: Aangekochte product niet aangekregen

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Bij mij is de status zojuist veranderd naar wordt verwerkt. Hopelijk is dit goed nieuws. 

 

UPDATE: De uitbreiding wordt gedownload op dit moment Standard smile 

Bericht 8 van 12 (509 Weergaven)

Re: Aangekochte product niet aangekregen

★★★★★ Newbie
@ginavanbreugel Ik heb mijn pakketten ook aangekregen! Veel speelplezier Standard smile
Bericht 9 van 12 (489 Weergaven)
0 Kudos

Re: Aangekochte product niet aangekregen

★★★★★ Expert
Houd er rekening mee dat deze dagen het langer kan duren voordat de aankopen verwerkt zijn, @frederiekandel, vanwege de drukte bij de diensten die de betalingen afhandelen. Dit zullen bij meerdere online winkels het geval zijn.


Dit is ook voor @dxmistyles, @ginavanbreugel, @RestoredWings en @sjanosk bedoeld.

Bekijk ook eens mijn eerdere geplaatste reactie bij: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bestelling-in-behandeling/m-p/8566043


Groetjes.
Bericht 10 van 12 (465 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help