Re: A

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

A

★★★ Newbie

Ik ben nu bijna al een uur bezig met het proberen te maken van een of andere crash bij apex legends. Ik heb alles geprobeerd wat ik kon vinden maar helemaal niks werkt. Het zegt zelf dat ik mijn wachtwoord opnieuw moet instellen wat ik nu al 2 keer heb gedaan en het werkt niet. Na het resetten van mn wachtwoord geeft hij allemaal verschillende andere foutmeldingen. Ik wil gewoon een spel spelen help alstublieft!!!

Bericht 1 van 5 (389 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: A

★★★★★ Expert
Een langere en duidelijkere onderwerptitel had wel gemogen, @bababoeblike!

Welke foutmeldingen zie je dan? Graag hiervan schermafdrukken maken, opslaan als *.jpg afbeeldingen en deze bestanden toevoegen bij je reactie.

Het wachtwoord van je Origin / EA account kan je hier wijzigen: https://signin.ea.com/p/web2/resetPassword Kies een uniek en sterk nieuw wachtwoord, tenminste 15 tekens, voor de juiste Origin / EA account. Na elke poging dien je zeker anderhalf uur te wachten.
Met een kinderaccount heb je geen toegang tot online functies.

Heb je al geprobeerd het spel te repareren via de Origin cliënt?
Start het spel via de Origin cliënt en de Origin cliënt te starten als een Administrator.
Je dient overige en onnodige openstaande software volledig af te sluiten.
De "Gebruikersaccountbeheer" en je beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Ook een bekabelde internetverbinding gebruiken.


Systeemeisen voor dit spel zijn hier te vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/apex/apex#store-page-section-requirements

Nagaan dat je stuurprogramma's zijn bijgewerkt en alle nog beschikbare updates voor Windows zijn geïnstalleerd. Vergeet niet om na de installaties de computer opnieuw te starten.

De "Origin in-game" uitschakelen.
Mocht je computer beschikken over meerdere videokaarten, dan altijd de betere videokaart (meestal Nvidia) gebruiken, voor het spelen van spellen.
Windows schoon starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...
Grafische spelopties aanpassen en waar nodig is, verlagen of uitschakelen.
Beeldschermresolutie verlagen naar 1024×768.
Lukt het om het spel in de venstermodus starten?
Je dient overige en onnodige apparaten hebben ontkoppeld en uitgeschakeld. Slechts 1 monitor, muis en toetsenbord gebruiken. Allen uiteraard bekabeld aangesloten. Waarbij luidsprekers niet vereist zijn voor het testen. Overgeklokte hardware ongedaan maken.
Schone installatie van de (videokaart) stuurprogramma's doen.
Een nieuwe Windows gebruikersaccount met Administrator rechten aanmaken, je daarop aanmelden en zo nogmaals proberen dan.


Mocht je nog problemen ondervinden, vermeld dan zeker je DxDiag informatie, opgeslagen als een tekstbestand ("DxDiag64.txt" als voorbeeld) bij je reactie, toegevoegd als een bijlage: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/dxdiag-exe-openen-en-uitvoeren-dad7792c-2ad5-f6cd-5a37-b...


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: A

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ik speel het op PlayStation en niet op pc.
Bericht 3 van 5 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: A

★★★★★ Expert
Om mee te beginnen, je hebt dit onderwerp geplaatst bij de technische problemen van Origin, @bababoeblike.
Je had niet vermeld waarop je speelt. Trouwens, dit spel is niet eens beschikbaar voor de Playstation.
Er is slechts beperkte ondersteuning beschikbaar voor andere platformen dan PC.


Je spelconsole opnieuw starten.
Start dus met het spel te repareren, met de mogelijkheden die je spelplatform daarvoor heeft.
Nagaan dat het spel is bijgewerkt.
Je spelconsole volledig afsluiten. Alle kabels losmaken. Overige en onnodige apparaten volledig uitschakelen en losmaken. Wacht minimaal 15 minuten. Alleen stroomkabels en signaalkabels weer insteken. Je spelconsole opstarten met bekabelde controller. Overige en onnodige apparaten dien je nog zo te laten.
Nagaan dat je spelconsole is voorzien van de laatste (systeem)updates.
Gebruik een bekabelde internetverbinding. Je platform direct op de modem van de modem / router van de internetaanbieder aansluiten. Overige en onnodige apparaten losmaken en uitzetten. Met andere kabels proberen, met vast gesmolten koppen en bij voorkeur van het "Cat-5" of "Cat-6" type. De standaardwaarden fabrikant van de modem / router van de internetaanbieder terugzetten. Probeer ook eens de andere poorten op de modem / router van de internetaanbieder. Controleer of de juiste poorten openstaan. Mogelijk zal je de software van de modem / router van de internetaanbieder bijwerken.

Verwijder het spel volledig en daarna opnieuw installeren. Bij voorkeur een andere installatieschijf gebruiken of via de digitale download.

Met andere spelconsole proberen.

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (347 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: A

Community Manager (retired)

@bababoeblike Hey!


Ik laat dit bericht voor nu hier staan want ik heb het gevoel dat dit meer een account issue is dan een Apex gerelateerde issue. Mocht dit toch wel het geval zijn zet ik hem over.

 

Als na het aanpassen van jouw wachtwoord hij alsnog blijft vragen het wachtwoord aan te passen is het heel waarschijnlijk dat jouw EA account met jouw PSN onder een ander email adres staan en dat het dus om een ander account gaat. 

 

Kun je eens kijken of het aanpassen van het wachtwoord van andere email adressen (mogelijk oudere) het probleem voor jou oplost? Zo niet, dan wil ik je vragen even contact te zoeken met onze helpdesk en hun jouw PSN te geven zodat ze kunnen helpen met het vinden van het juiste account.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 5 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen