Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

door venlonaer14
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

2x uit de wedstrijd gegooid door EA

★★★ Novice

Nu voor de 2e keer uit een wedstrijd gegooid door EA, maar naruurlijk wel de coins inhouden omdat ik zou zijn gequit? Ik stond in bijde gevallen 1 goal voor... vraag aan EA, krijgen gedupeerde een compensatie? Jullie forceren een update en gooien mij uit de game.

Bericht 1 van 11 (472 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

★★★ Novice

Ah mijn constand pressure stond inderdaad aan, maar weer terug op balanced gezet, had niet verwacht dat dat zo erg was. Thanks!

Het volgende is mischien ook handig voor jullie om te weten, als ik in rivals een game wil starten blijft hij best vaak op "laoding" hangen en kan ik het spel opnieuw starten.

En back on topic, word er na gekeken voor iets voor de mensen die eruit geknikkert waren? Ben bang van niet ma heej vragen staat vrij toch.

In thread bekijken

Bericht 10 van 11 (353 Weergaven)

Alle reacties

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

EA SPORTS FC Team
@venlonaer14 Als je door een update uit het spel wordt gegooid, is dat wel vreemd.

Wat we normaal gesproken doen tijdens onderhoud is de matchmaking uitchakelen en daarna de updates vrijgeven waardoor er geen impact is.

Mocht je vaker uit het spel gegooid worden, probeer dan deze tips eens:

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...
Jason.png
Bericht 2 van 11 (448 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

★★★ Novice

Hoi Jason,

 

Dank voor je reactie, maar ik heb een UTP6 kabel met het snelste internet van ziggo, dus met mijn verbinding zit het wel snor. Ik kreeg ook direct na de disconnect de update melding, en na de update deed alles heb weer prima. Helaas sta ik dan weer op de "naughty list" van jullie. 

 

Groetjes!

Bericht 3 van 11 (440 Weergaven)

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

★★★ Newbie

Heb hier ook last van gehad. Ik heb €20 EU aan punten gekocht en wordt vervolgens 2x achter elkaar in de eerste ronde eruit gegooid. Dit vind ik echt zonde en baal hier ook van... ik ga ervan uit dat hier een compensatie tegenover staat...

Bericht 4 van 11 (434 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

EA SPORTS FC Team
@venlonaer14 Naughty list? Bedoel je ivm de NV factor?
Jason.png
Bericht 5 van 11 (416 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

★★★ Novice

Ik bedoelde inderdaad die NV straf. Nu heb ik denk ik de volgende bug gevonden; mijn spelers zijn na 50 minuten helemaal leeg, op en kapot, allemaal onder de 30% fit en sommige oudere zelfs helemaal niks terwijl ze 95/96 fitniss hadden. Vrij vervelend spelen na 60 minuten geen een fitte speler meer.

 

Groetjes

Bericht 6 van 11 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

EA SPORTS FC Team
@venlonaer14 Heb je constante druk aan staan? Misschien dat je constant de rennen knop ingedrukt hebt?
Jason.png
Bericht 7 van 11 (377 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

★★★ Novice

Ik sprint eigenlijk alleen met mijn. buitenspelers, en zelfs met constand rennen is het mij nog nooit voorgekomen dat mijn spelers zo moe zijn. Dit is iets van de laatste 3 wedstrijden die ik gespeeld heb, zelfs nog geprobeert een extra team +30 fit er op te gooien, maar het mag niet helpen.

 

Ik wil niet te negatief zijn, er zijn ook veel goeje dingen hoor.

Bericht 8 van 11 (372 Weergaven)

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

EA SPORTS FC Team
@venlonaer14 Geen probleem hoor, er is niets mis met negatief zijn.

Negatieve feedback, zo lang het constructief is, is waarschijnlijk nog waardevoller dan positieve feedback.

Kan je misschien bij jouw tactieken kijken of constante druk aanstaat?
Jason.png
Bericht 9 van 11 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2x uit de wedstrijd gegooid door EA

★★★ Novice

Ah mijn constand pressure stond inderdaad aan, maar weer terug op balanced gezet, had niet verwacht dat dat zo erg was. Thanks!

Het volgende is mischien ook handig voor jullie om te weten, als ik in rivals een game wil starten blijft hij best vaak op "laoding" hangen en kan ik het spel opnieuw starten.

En back on topic, word er na gekeken voor iets voor de mensen die eruit geknikkert waren? Ben bang van niet ma heej vragen staat vrij toch.

Bericht 10 van 11 (354 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help