Re: Ik kan mij in het spel niet inloggen

by SandArcher
Reply

Original Post

Ik kan mij in het spel niet inloggen

★★ Newbie

Geachte Heer/ Mevrouw,

 

Ik speel al heel lang het spel sims 3 en de laatste paar keer als ik wilde spelen voor ik kon beginnen kreeg ik een bericht dat ik mij moest inloggen. 

Dit heb ik dan ook geprobeerd maar dit ging niet, ik kreeg de melding dat ik een update moest hebben voor me spel voor ik me kon inloggen.

Nu wil ik die update er graag opzetten maar als ik bij mijn startpagina naar updates ga dan geeft ie aan dat ik alle vereiste updates heb. En nu komt het probleem ik kan me nu nog steeds niet inloggen. Hoe kan dit en zouden jullie dit voor mij kunnen oplossen ik heb al van alles geprobeerd zelfs alles verwijderd en opnieuw  geïnstalleerd, maar zelfs dit hielp niet. Kunnen jullie mij alstublieft helpen. Ik ben echt een fan van de sims en zou er graag volledig gebruik van maken en me ook kunnen inloggen. Graag hoor ik snel van u 

Message 1 of 2 (123 Views)
0
Highlighted

Re: Ik kan mij in het spel niet inloggen

Hero (Retired)

This thread is now closed due to it being created in the incorrect language section. Please, feel free to re post your message in one of the mentioned languages/forums if its supported. Always when asking for help, please post enough and clear information that could help identify the problem

 

Answer HQ Is supported in these following languages at the moment -  en_us.png English fr_fr.png French de.png German ru.png Russian  es_es.png Spanish 

 

You can also contact an EA Game adviser on the EA Help Center and switch your country in the top left corner to your language / region.

Message 2 of 2 (119 Views)
0