The PSVR view does not respond to head movement

door facekewl
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

The PSVR view does not respond to head movement

[ Bewerkt ]
★ Novice

Product: Star Wars: Squadrons
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Pro
Wat is je gamertag/PSN-ID/EA-accountnaam? M1cr0k1d
Speel je in VR? Ja
Welk VR Systeem gebruik je? PlayStation VR
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Overige
Leg 'overige' uit Overal zit de view vast, vanaf openen van applicatie.
Wat deed je wanner de bug voorkwam? Vertel ons stap voor stap wat er gebeurde. Ik deed de setup en zag de title sequence, dat was nauwelijks te doen met de vaste view, daarna de story mode gestart maar ook daar zat de view vast. Meteen terug naar het PS menu om ff bij te komen, maar daar zat OOK de view vast (totdat ik de applicatie afsloot) en toen kon ik weer ademhalen. Daarna 'check for updates' geklikt maar de applicatie was al uptodate.
Waar deed dit probleem zich voor? Geef ons de naam van het menu or de in-game locatie. Vanaf initialisatie van VR (ball circle spinner) dus overal.
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 02.10.2020 00:02
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe erg is het probleem? Kan niet spelen
Wat gebeurt er? Zodra de game opstart komt de VR view vast te zitten: hoofdbewegingen hebben geen enkel effect, alles zit vast in het midden van m'n view. Naast volkomen onbruikbaar, zeer misselijkmakend ook. Dit effect blijft zelfs wanneer ik uit de game naar het PS menu spring. Pas nadat ik Squadrons afsluit (close application) komt m'n view ook in het PS menu los en werken m'n hoofdbewegingen weer en kan ik weer rond kijken.
Wat verwacht je te zien? Dat de view niet volledig voor m'n neus zit vastgepind maar dat ik rond kan kijken.
Met welk schip speelde je? Als dit niet van toepassing is, kies dan voor "nee" of "geen". Nee
Welke onderdelen gebruikte je? Nee
Welke aanpassingen gebruikte je? Nee

Nee

Bericht 1 van 2 (1.043 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The PSVR view does not respond to head movement

★ Novice
@facekewl Solved by rebooting PS4! Opgelost door herstarten van PS4 (lijkt er op alsof the PS camera niet werkte)
Bericht 2 van 2 (1.036 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help