Star wars battelfront 2 Hackers weer online

door HDM1966
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Star wars battelfront 2 Hackers weer online

★★ Apprentice

Hoi

 

Vandaan speelde in ST2 en dan GA.

en weer opnieuw zijn er hackers de spel te beïnvloeden je kunt niks bewegen je zie dat je gewoon over de spelveld vliegen, of bij opstarten de game val je doodneer.

het lijkt net of afgelopen jaar 2021 toen heeft helaas bijna een half jaar geduurd of jullie als EA het oplost.

 

soms zie ik in de spel de commentaar of bepaalde spelers of zijn hackers of bedreigers die de spel gewoon kapot maakt.

wat doen jullie met de spelers die iemand rapporteert, 

Ik ben een groot Star Wars fan, en speel dit spel met plezier al sinds 2017 sinds dat het is uitgekomen.

 

maar wordt een beetje kwaad dat zulke spelers steeds binnenkomt om zo mooi spel kapot te maken.

 

en ja soms speel ik dus die time challance en af en toe heeft kill the at the payloud in Stike en Exteraction helaas is bij die spel maar 2 Play veld (soms 4 hangt vanaf ben je de rebels of de keizerrijk( ik weet dat jullie de spel niet meer updaten of zo maar zou mooier zijn als daar meer levels in komen bij de republiek of bij de first order)

 

Ik hoor van jullie op deze vragen een antwoord 

en 

May the force Be whit you all

groet

Bericht 1 van 3 (431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Star wars battelfront 2 Hackers weer online

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @HDM1966,

Wat vervelend om te lezen dat je te maken hebt met cheaters in een spel van ons.
Helaas kunnen wij hier niet echt iets mee via de forums, maar is het beter dat je die direct rechtstreeks rapporteert aan de Gebruikersvoorwaarden afdeling, via deze link.

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (381 Weergaven)

Alle reacties

Re: Star wars battelfront 2 Hackers weer online

Bericht 2 van 3 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star wars battelfront 2 Hackers weer online

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @HDM1966,

Wat vervelend om te lezen dat je te maken hebt met cheaters in een spel van ons.
Helaas kunnen wij hier niet echt iets mee via de forums, maar is het beter dat je die direct rechtstreeks rapporteert aan de Gebruikersvoorwaarden afdeling, via deze link.

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (382 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help