Completely unfair rank points

door Kuki_TRA
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Completely unfair rank points

[ Bewerkt ]
★ Novice

I played 2 ranked games today in squadrons. Both were tight. First one i won +9 points. Second one made me lose 75 points?!  It's been like this since reaching valiant IV. I go up above 2700SR and the next single match I lose shoots me back all the way down to valiant III. How is that normal or acceptable. It completely crushes the joy of playing and  makes people stop.  FIX IT!!! 

I understand losing against lower ranked players loses more points. But THIS is not fun. It's completely pointless to try and rank up. I need to win 7 games to make up for 1 loss. I have basically almost nothing to win and EVERYTHING to lose so why play on ...

Otherwise change it so you cannot drop out of subcategories instead of only protecting the hard ranks. 

Bericht 1 van 3 (925 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Completely unfair rank points

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @Kuki_TRA.

Omdat dit niks te maken heeft met Origin zelf, heb je het onderwerp op e verkeerde plek geplaatst.
Technische problemen betreft FIFA 21 zijn hier te vinden, waar je wellicht een reactie kan krijgen: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/fifa-21-technical-issues-nl

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (921 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Completely unfair rank points

Community Manager (retired)
@Kuki_TRA Hey!

Ik heb jouw bericht even verplaatst naar het SW: Squadrons gedeelte van het forum.

Ik snap dat het frustrerend is hard te werken en dan na 1 game weer zo ver naar beneden te vallen. Ik zal zien wat ik door kan spelen maar ik kan geen garantie geven over veranderingen omdat het spel mogelijk geen verdere patches meer krijgt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 3 (910 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help