Battlefront II doesn't launch

door rubendomen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Battlefront II doesn't launch

★★★ Novice

@EA_Leeuw, de game start nog steeds niet op. Ik heb andere EA games proberen te draaien. Battlefront I en II starten niet op, terwijl ik FIFA 22, F1 2021, Star Wars Squadrons, Star Wars Jedi Fallen Order en NFS Heat wel kan spelen.

Bericht 21 van 27 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@rubendomen, dat is dan toch wel erg raar hè.

Je had al dat nieuwe Lokale Windows Administrator account aangemaakt, toch? En op dat Lokale Windows Administrator Account lukte het je ook niet om deze spellen op te starten?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 22 van 27 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

@EA_LeeuwNee, dat lukte ook niet.

Bericht 23 van 27 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

@rubendomen, vervelend. Als je naar de installatiemap van het spel gaat, waarschijnlijk is dit <jouw Steam games installatie map>\steamapps\common\<het spel>, zie je daar een .exe van het spel staan? Zo ja, kun je eens kijken of dat je de eigenschappen van die .exe koppeling van het spel kunt ophalen en zie je dan misschien of dat 'Uitvoeren als Administrator' staat aangevinkt bij het tabblad Compatibiliteit? Zo ja, kun je dat eens uitvinken > opslaan en kijken of dat het dan wel weer werkt?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 24 van 27 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

@EA_Leeuw Heb ik gedaan. Werkt helaas nog steeds niet.

Bericht 25 van 27 (298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

@EA_Leeuw https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Game-Doesn-t-Launch/td-p/11734718 Na deze actie te hebben uitgevoerd, is het me gelukt om Battlefront II weer op te starten. Ontzettend bedankt voor alle hulp!

Bericht 26 van 27 (731 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Community Manager

@rubendomen, welke actie precies, deze?

Goed om te lezen dat het is gelukt hoor. Standard smile

Veel speel plezier!

EA_LeeuwAHQ
Bericht 27 van 27 (278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help