Re: Battlefront 2 spoorloos verdwenen

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Battlefront 2 spoorloos verdwenen

★★★ Newbie

Een tijd geleden in de speelgoedwinkel doosje met digitale versie (Origin) gekocht. Account aangemaakt, code ingevuld, en een bescheiden aantal uurtjes uitgeprobeerd en gespeeld.

Nu na een tijdje klik ik de game weer eens aan, en na inloggen blijkt mijn bibliotheek ineens leeg te zijn! 

FAQ`s gezocht, alle suggesties gevolgd, geprobeerd de game opnieuw toe te voegen, maar code is natuurlijk al gebruikt, en dus onbruikbaar...  Weg game, en weg geld!

Vind dit een enorm schandalige gang van zaken, en is wederom een bevestiging van mijn slechte ervaringen(!) op dit gebied met EA titels uit het verleden...

Hoop dat dit probleem verholpen kan worden, en zo niet alsnog door EA op een nette manier afgehandeld wordt, want dit is niet de eerste keer dat ik mijn duur betaalde titels (zelfs die met cd)  niet (meer) kan spelen! 

Bericht 1 van 3 (370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefront 2 spoorloos verdwenen

★★★★★ Expert
Nagaan dat je aangemeld bent met de juiste EA / Origin account, @shaggynbr. Bij voorkeur en indien mogelijk altijd je volledige e-mail adres gebruiken, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.
Zorg dat je ongehinderd verbonden bent met het internet.
Heb je alle filters in je spelbibliotheek eens gewist, zodat deze niet ergens anders ingedeeld wordt.

Cache van de Origin cliënt leegmaken, zie: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Productcodes kan je maar eenmalig gebruiken en blijven na hun registratie gekoppeld aan het betreffende EA / Origin account.
Een productcode heb je alleen nodig bij eerste gebruik en wanneer je het product niet hebt gekocht via een digitale winkel (zoals Origin).

Download en installeer de laatste versie van de Origin cliënt hiervan: https://www.dm.origin.com/download

Bezoek of contact opnemen met de winkel waar je het product had gekocht, voor een oplossing, omdat je het product niet hebt gekocht via Origin zelf.


Hetzelfde zal gelden voor deze andere "ontbrekende" producten.

Voor het gebruik van EA spellen en diensten is een EA / Origin account nodig. Nogmaals eentje maken zou niet nodig zijn, als je in het verleden al EA spellen hebt gebruikt. Nieuwe EA / Origin accounts hebben geen producten, spelvoortgang en andere gegevens. Alle eerdere gekochte producten zijn niet bereikbaar. Misschien is samenvoegen wel iets?

Vermijd het gebruik van de installatieschijven, want de geven problemen en makkelijk kan je ze downloaden en installeren via de Origin cliënt.
Denk er aan dat oudere spellen vaak niet (meer) werken op nieuwere computers.


Persoonlijke zaken betreft jouw EA / Origin account worden niet afgehandeld via het forum. Je dient daarvoor eigenlijk altijd zelf contact opnemen met de helpdesk. Bezoek deze website hiervoor: https://help.ea.com/nl/contact-us Alle velden invullen. Makkelijk verloopt dit via de chatoptie. Om te zien wat zij nog zouden kunnen betekenen hierbij. Door de gevraagde gegevens te geven en hun vragen te beantwoorden kan je sneller geholpen worden.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefront 2 spoorloos verdwenen

Community Manager

@shaggynbr schreef:

Vind dit een enorm schandalige gang van zaken, en is wederom een bevestiging van mijn slechte ervaringen(!) op dit gebied met EA titels uit het verleden...

Hoop dat dit probleem verholpen kan worden, en zo niet alsnog door EA op een nette manier afgehandeld wordt, want dit is niet de eerste keer dat ik mijn duur betaalde titels (zelfs die met cd)  niet (meer) kan spelen! 


Hi @shaggynbr,

 

Vervelend om te lezen dat je te maken hebt met deze situatie.

 

Ik heb je account nagegeken (waar deze forum post mee is gemaakt) en zonder al te veel informate door te kunnen geven, kan ik je wel zeggen dat SWBF2 niet staat geregistreerd op dit account. Het is dus waarschijnlijk zo dat je met het verkeerde EA account bent ingelogt in Origin/EA app, waardoor het spel niet meer te vinden is in je bilbiotheek.

 

Het is ook niet slim om meerdere accounts te hebben voor één en hetzelfde platform, aangezien dit vaak voor verwarring zorgt. Hopelijk kun je je vervelende ervaring veranderen in een positieve ervaring door je andere account terug te vinden.

 

Succes en hopelijk heb je wat aan deze informatie. Standard smile

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (344 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help