Re: spel menu

door HDM1966
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

spel menu

★★ Apprentice

geachte EA

 

daar ben ik weer....als ik Star Wars battlefrount 2 speel...duurt erg lang als ik terug keer naar de spel menu...of ik speel 1 ronde wordt ik uitgegooid.

mij pc werkt goed daar is geen probleem mee...en het is begonnen eind april ook tijdens de nieuwe update van origin.

 

geef mij tips vaak repareer ik de game 

 

mvg

HDM

Bericht 1 van 9 (894 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: spel menu

EA SPORTS FC Team

Jouw CPU (Processor) voldoet niet aan de minimale systeemvereisten, wat dit soort problemen kan veroorzaken. 

 

https://cpu.userbenchmark.com/Compare/AMD-A4-6300-APU-vs-AMD-FX-6350-Six-Core/m10639vsm713

 

Probeer eens jouw instellingen te verlagen en alle andere programma's die aan staan af te sluiten. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 9 (864 Weergaven)

Alle reacties

Re: spel menu

EA SPORTS FC Team

Geachte @HDM1966,

 

Dat klinkt niet goed, maar om dit verder te onderzoeken heb ik wat meer informatie van je nodig zoals of je een foutmelding te zien krijgt, jouw DxDiag en waar in het spel je dit probleem hebt. 

Jason.png
Bericht 2 van 9 (879 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel menu

★★ Apprentice

hier mij DxDiag

Bericht 3 van 9 (874 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel menu

EA SPORTS FC Team

Jouw CPU (Processor) voldoet niet aan de minimale systeemvereisten, wat dit soort problemen kan veroorzaken. 

 

https://cpu.userbenchmark.com/Compare/AMD-A4-6300-APU-vs-AMD-FX-6350-Six-Core/m10639vsm713

 

Probeer eens jouw instellingen te verlagen en alle andere programma's die aan staan af te sluiten. 

Jason.png
Bericht 4 van 9 (865 Weergaven)

Re: spel menu

★★ Apprentice

ok ik weet niet hoe dat moet ben zelf geen pc nerd

 

en ik ga geen exstra dingen kopen...heb al veel geld in mij pc gestopt. ook dat ik deze spel kan spelen.

Bericht 5 van 9 (862 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel menu

EA SPORTS FC Team

Ik zeg ook niet dat je aanpassingen moet maken, alleen wat er mogelijk aan de hand kan zijn Standard smile

 

Je hoeft ook geen "computernerd" te zijn om wat instellingen in het spel aan te passen. Zelf een PC bouwen is wat "nerderiger" dan dat Wink

 

Maar goed, om de instellingen voor SWBFII aan te passen doe je het volgende:

 

  • Open het spel
  • Ga naar Options
  • Klik op Video
  • Zet Graphic Settings op Low of kies voor Custom en zet alles zelf op Low.
Jason.png
Bericht 6 van 9 (853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel menu

★★ Apprentice

gedaan en eventjes help het...maar dan na een tijdje 1 ronde spelen...bijvoorbeeld Hero's versus Villians dan duurt bijna meer dan 10 min dat ik weer terug wordt gegooid in de hoofdmenu van de game.

 

of ik blijf stil staan en dan hup weer eruit gegooid

 

Bericht 7 van 9 (836 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel menu

★★ Apprentice

het blijft steeds de zelfde probleem ook duurt  erg lang dat ik weer terug ben in de hoofdmenu van de spel ben

ik wordt wel een beetje zat van...dan stop ik of repareer het game heb alles op low staan(video) ik weet niet meer.

 

graag hoor ik van jullie tips wat ik wel kan

 

mvg

Bericht 8 van 9 (812 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel menu

EA SPORTS FC Team

Wanneer het spel niet voldoet aan de minimale systeemvereisten kan ik verder weinig nog doen. 

 

Je kunt nog een Schone Start van Windows proberen om te zien of er andere programma's zijn die dit veroorzaken. Na een schone start, start je alleen Origin en BFII op om te zien of het dan wel werkt. 

 

Vergeet niet om Windows hierna normaal op te laten starten.

 

https://support.microsoft.com/en-ie/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Jason.png
Bericht 9 van 9 (804 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help