Re: Voel me Genaaid Door EA na Update

door Uberjakt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Voel me Genaaid Door EA na Update

★★★★★ Novice

Product: Star Wars Battlefront II
Platform:PC
Waar heb je een probleem mee? Uitdagingen
Welk onderdeel? Timed
Welke datum (MM/DD/YYYY)? 08-09-2018
Omschrijf kort je bug: Al mijn credits waren na de laatste update weg, foetsie, ik moet helemaal weer opnieuw beginnen Dus ik stuur DIT als vraag en roep om hulp naar EA Beste EA, Ik heb het spel dit jaar gekocht ik had veel credits opgebouwd VOORDAT credits besteed konden worden na een update was ik al mijn credits kwijt, en bij sommige SLICE boxen (met droid) kwamen niet eens items uit voordat credits waarde kregen, Ik speel constant ARCADE, en CAMPAIGN en red de basis maar ik krijg 0 tot nauwelijks credits als rewards, ook als ik bijvoorbeeld als CHALLENGE: kill 10 with lightsabre en ik slice er op los met kylo ren blijft timed challenge slay 10 enemys with lightSABRE staan op 0/10 geld voor ALLE challenges ik voel me best genaaid als mijn vrienden al ruim over de 200.00 credits zitten Frown ik heb best flink betaald voor dit spel want de graphics zijn super. maar als ik van mn eigen geld ook credits moet kopen omdat ik in mn game niks krijg dan hou ik t wel bij multiplayer en campaign voortaan dan maar geen reward crates, die alleen maar 500 credits opleveren zelfs voor gekochte + emote of uniform. erg jammer ik hoop dat bij jullie nieuwste pads MEER credits komen en dat mijn TIMED challenges ook uitbetaald worden in credits. maar goed dat zal wel niet, vriendelijke groet Uberjakt aka Richard. En dan krijg ik van EA dit antwoord: Bedankt dat u contact heeft opgenomen met EA Help. Helaas kan ik u alleen helpen met technische support, wanneer u bijvoorbeeld problemen heeft met het installeren van het spel. Voor verdere in-game vragen en opmerkingen, kan je je naar onze fora begeven: http://answers.ea.com/ --> technische vragen en opmerkingen http://forum.ea.com/eaforum/categories/list.page --> gameplay Tot op t heden heb ik problemen met rewards die niet worden uitgekeerd, en toegekend, al mijn voormalige credits zijn weg na een update van battlefront II via origin, En alle uitdagingen worden niet opgeteld na voltooing, ik speel dagelijks, en ik kom niet vooruit in de timed challenges, terwijl ik van de darkside alles 100% voltooid heb, ik heb een timed challenge van versla 10 vijanden met een lightsabre nou ik he er wel 1111 verslagen maar denk maar niet dat dit bij de uitdaging wordt opgeteld. Ik voel me genaaid door EA en de winkel want ik moest helemaal opnieuw beginnen. Ik verwacht ook niet dat EA me serieus hierbij gaat helpen, ben toch maar een nummer, dit soort geintjes zorgt ervoor dat mensen illegaal gaan downloaden, en als ik bekijk naar mijn situatie geef ik ze nog gelijk ook. maar goed ik heb deze gekocht met loze beloftes. want seasonpass is ookk niet geactiveerd. Mvg Uberjakt aka Richard
Wat is je gamertag/PSN-ID/EA-accountnaam? Uberjakt
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 06-09-2018
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 6:00
In welke spelmodus deed de bug zich voor? Arcade Mode
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Zoek in mn account, ik mis rewards, en uitdagingen worden niet voltooid
Wat gebeurt er? Helemaal niks, dat is het probleem
Wat verwacht je te zien? Dat ik al mn rewards alsnog krijg!
Selecteer jouw regio Europa
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? NVIDIA GTX 1060

 

Al mijn credits waren na de laatste update weg, foetsie,

 

ik moet helemaal weer opnieuw beginnen

 

Dus ik stuur DIT als vraag en roep om hulp naar EA

 
 

Beste EA, Ik heb het spel dit jaar gekocht ik had veel credits opgebouwd VOORDAT credits besteed konden worden na een update was ik al mijn credits kwijt, en bij sommige SLICE boxen (met droid) kwamen niet eens items uit voordat credits waarde kregen, Ik speel constant ARCADE, en CAMPAIGN en red de basis maar ik krijg 0 tot nauwelijks credits als rewards, ook als ik bijvoorbeeld als CHALLENGE: kill 10 with lightsabre en ik slice er op los met kylo ren blijft timed challenge slay 10 enemys with lightSABRE staan op 0/10 geld voor ALLE challenges ik voel me best genaaid als mijn vrienden al ruim over de 200.00 credits zitten Frown ik heb best flink betaald voor dit spel want de graphics zijn super. maar als ik van mn eigen geld ook credits moet kopen omdat ik in mn game niks krijg dan hou ik t wel bij multiplayer en campaign voortaan dan maar geen reward crates, die alleen maar 500 credits opleveren zelfs voor gekochte + emote of uniform. erg jammer ik hoop dat bij jullie nieuwste pads MEER credits komen en dat mijn TIMED challenges ook uitbetaald worden in credits. maar goed dat zal wel niet, vriendelijke groet Uberjakt aka Richard.
 

En dan krijg ik van EA dit antwoord:

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met EA Help.

Helaas kan ik u alleen helpen met technische support, wanneer u bijvoorbeeld problemen heeft met het installeren van het spel. Voor verdere in-game vragen en opmerkingen, kan je je naar onze fora begeven:

link  --> technische vragen en opmerkingen
link -> gameplay forum

 

Tot op t heden heb ik problemen met rewards die niet worden uitgekeerd, en toegekend, al mijn voormalige credits zijn weg na een update van battlefront II via origin,
En alle uitdagingen worden niet opgeteld na voltooing, ik speel dagelijks, en ik kom niet vooruit in de timed challenges, terwijl ik van de darkside alles 100% voltooid heb,

ik heb een timed challenge van versla 10 vijanden met een lightsabre nou ik heb er wel 1111 verslagen maar denk maar niet dat dit bij de uitdaging wordt opgeteld.
Ik voel me genaaid door EA en de winkel want ik moest helemaal opnieuw beginnen.

 

Ik verwacht ook niet dat EA me serieus hierbij gaat helpen, ben toch maar een nummer, dit soort geintjes zorgt ervoor dat mensen illegaal gaan downloaden,
en als ik bekijk naar mijn situatie geef ik ze nog gelijk ook. maar goed ik heb deze gekocht met loze beloftes. want seasonpass is ook niet geactiveerd.

 

Mvg

Uberjakt aka Richard

Bericht 1 van 5 (1.330 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Voel me Genaaid Door EA na Update

Hallo @Uberjakt!

 

Ik ben niet van EA, maar kan je misschien een beetje helpen.

 

In je post zeg je dat de timed challenges niet tellen als je kills krijgt in arcade. En dat is correct. Deze timed challenges werken alleen in multiplayer. Anders zullen sommigen wel erg gemakkelijk zijn!

 

Dus als je als opdracht krijgt om 10 kills te krijgen met Kylo, dan zou je bijvoorbeeld Hero vs Villains kunnen doen en zo 10 kills met Kylo te verdienen. Dan zul je zien dat de challenge wel telt!

 

Daarnaast had je het over dat je credits allemaal weg zijn gegaan na de update. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord of gelezen, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik hoop dat je bewijs hebt van de verloren credits (foto voor en nadat je credits verdwenen zijn), want anders gaan ze je waarschijnlijk niks geven.

 

-----------------

Even een paar tips van mij voor jou als je meer credits wilt krijgen:

Open de daily crait elke dag voor de gratis 500 credits. Credits krijgen van arcade kan wel, maar gaat tot maximaal 1500 per dag. Dus na 15 matches arcade verdien je met arcade of the campaign niks meer.

Dus is het misschien handiger om online multi-player te doen, zodat je daar credits kunt verdienen. Ik raad smallere modes aan, zoals HvV of blast/extraction, waar je meer credits/uur verdient dan andere modes!

 

 

Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

 

/DYSPROssium

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (1.324 Weergaven)

Alle reacties

Re: Voel me Genaaid Door EA na Update

Hallo @Uberjakt!

 

Ik ben niet van EA, maar kan je misschien een beetje helpen.

 

In je post zeg je dat de timed challenges niet tellen als je kills krijgt in arcade. En dat is correct. Deze timed challenges werken alleen in multiplayer. Anders zullen sommigen wel erg gemakkelijk zijn!

 

Dus als je als opdracht krijgt om 10 kills te krijgen met Kylo, dan zou je bijvoorbeeld Hero vs Villains kunnen doen en zo 10 kills met Kylo te verdienen. Dan zul je zien dat de challenge wel telt!

 

Daarnaast had je het over dat je credits allemaal weg zijn gegaan na de update. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord of gelezen, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik hoop dat je bewijs hebt van de verloren credits (foto voor en nadat je credits verdwenen zijn), want anders gaan ze je waarschijnlijk niks geven.

 

-----------------

Even een paar tips van mij voor jou als je meer credits wilt krijgen:

Open de daily crait elke dag voor de gratis 500 credits. Credits krijgen van arcade kan wel, maar gaat tot maximaal 1500 per dag. Dus na 15 matches arcade verdien je met arcade of the campaign niks meer.

Dus is het misschien handiger om online multi-player te doen, zodat je daar credits kunt verdienen. Ik raad smallere modes aan, zoals HvV of blast/extraction, waar je meer credits/uur verdient dan andere modes!

 

 

Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

 

/DYSPROssium

Bericht 2 van 5 (1.325 Weergaven)

Re: Voel me Genaaid Door EA na Update

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Bedankt voor je hulp, ja EA gaat me niet helpen, weet ik nu al. kost ze te veel moeite.

 

En door een crash van mn windows schijf heb ik veel bestanden verloren, moest windows 10 opnieuw instaleren na een BSOD ik heb vast op google ofzo nog wel screenshots staan van t spel,

want aan t begin voordat de credits waarde hadden, en kregen had ik zoveel credits opgebouwd in de Campaign mode.  ze zouden eigenlijk screenshot toets moeten toevoegen aan t spel

zodat je makkelijk kan vastleggen en dat kan opslaan in een folder ofzo in t spel.

 

Ik kocht de game bij een game winkel, de verkoper zei je hebt geluk want als je nu deze game bestelde krijg je extra credits en een season pass (of pre order pass),

dat is voor mij niet zo bekend, ik kocht nooit dat soort extra uitbreidingen. of DLCs

 

Maar na instalatie en aanmelden bij game forum kreeg ik geen extra credits of uitbreiding. dus de beloftes waren niks waard.

 

Bericht 3 van 5 (1.318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voel me Genaaid Door EA na Update

Hopelijk heb je het meeste van je data nog terug kunnen krijgen na die crash!

 

De verkoper bedoelde waarschijnlijk dat je geen extra geld hoeft te betalen voor uitbreidingen in dit spel (vorig spel had dat wel). Dat zit namelijk allemaal inbegrepen in de aankoopsom. Je zult dus ook geen extra uitbreiding zien bij het laden van het spel, want alle uitbreidingen zijn voor iedereen beschikbaar en worden dus gewoon aan het spel toegevoegd.

 

Bijvoorbeeld: de arcade mode dat je nu met starships kunt vliegen hebben ze een paar maand geleden pas toegevoegd! Zulke content krijg je dus er steeds bij en dan wordt jou gevraagd om de game te updaten.

 

Je hebt dus waarschijnlijk al wel het hele spel nu (inclusief die uitbreidingen )   :D 

Bericht 4 van 5 (1.313 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voel me Genaaid Door EA na Update

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Ik heb inmiddels me aangesloten bij multiplayer weer, en de credits gaan redelijk omhoog met 100 per keer, per battle

mijn voormalige credits kunnen niet worden aangepast, de screenshots die ik had stond geen credits bij,

of onvoldoende credits, na de nieuwe update patch die automatisch via origin gaan.

 

Ik unlock wel emotes maar stelt ondanks LVL2 niet veel voor. heb liever nieuwe personages,

nieuwe items of aircrafts enz heb nu bijna 100 van die rechter items, schip afbeelding (crystal?)

 

Ik zie dat het bijna onmogelijk is om soms verder nog te multiplayen ik veroorzaak ondanks mn super verbinding

een dikke lag voor anderen omdat ze allemaal uit een ander land komen, en een totaal andere snelheid ervaren,

 

Ik zie spelers tegen muren aan lopen, of rondjes blijven lopen of stilstaan, en verdwijnen,

erg jammer, dat er geen Nederlandse servers zijn blijkbaar.

 

mvg

 

Uber

 
Bericht 5 van 5 (1.303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help