Timed challenges

door HDM1966
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Timed challenges

★★ Apprentice

hoi 

heb een vraag nu bijna elke dag is een timed challenges 

sommigen zijn te begrijpen waar je moet zijn zo als vandaag droid actack of play 5 ronde battle ( soms is het niet begrijpen welke ronde ze bedoelen)

 

heb een verzoek om dan te zeggen waar je die timed challenges zijn welke play veld het is

 

mvg

HDM

Bericht 1 van 4 (456 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Timed challenges

Community Manager (retired)

Hey @HDM1966 ,

 

Meestal zijn de timed events gebaseerd op de events modes die nu beschikbaar zijn of hebben een focus op een karakter. Zo heb je bijvoorbeeld nu versla 10 vijanden als Heavy, versla een vijand als Chewbacca en versla 5 vijanden met een granaat. 

 

Mocht je ooit twijfels hebben over een timed event wees niet bang hem hier te posten en ik zal er sowieso even naar kijken voor je of waar nodig uitleggen.

 

Hopelijk helpt dit!

Neil.png
Bericht 2 van 4 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Timed challenges

★★ Apprentice

thanks voor jouw uitleg

 

maar nu staat er Whipe themm All....ja welke battle moet je dan zijn...daar is niet dudelijk 

 

alvast bedankt

Bericht 3 van 4 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Timed challenges

Community Manager (retired)

Ik heb deze op het moment niet in mijn timed challenges dus ik weet niet zo goed uit mijn hoofd welke tekst er staat bij 'wipe them all'. Zou je die voor mij ook kunnen plaatsen? Zover ik weet maakt de map zelf weinig uit, die zijn vaak willekeurig, maar is het vaak de modus die uit maakt. Zo heb ik nu bijvoorbeeld:

 

'Blast them to pieces' 

Play 3 rounds of blast.

 

Dit houdt in dat ik dus 3 potjes moet spelen in de blast modus. Deze kan ik vinden onder operations.

 

Ik heb er nog eentje:

 

'Rise Up' 

Play 5 rounds of battle scenario.

 

Oftewel, speel 5 potjes battle scenario. Deze kan ik vinden onder de arcade modus. Soms moet je even zoeken.

 

Vaak als er niks bij staat qua map of modus maakt het vaak niet uit in welke modus je speelt zolang je maar voldoet aan de andere eisen. Zo heb ik er ook eentje waarbij ik Darth Maul moet spelen maar dit kan zowel in de hero modus als in Assault door punten bij elkaar te verzamelen en Darth Maul in te zetten. Uiteraard is deze makkelijker te behalen door Hero Showdown of Heroes vs Villains te spelen. 

 

Mocht je de tekst nog weten van Wipe them all help ik je graag.

Neil.png
Bericht 4 van 4 (441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help