Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

door fighter-501
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Het is op pc.. dat is wat ik uitgelegd heb en jij zei dat je het gelezen had.

 

Dit is wat ik zei:

 

"Wat ik ook nog wil aangeven is een bug in SWBF2. Dat is een bug die in het spel zelf zit. Sinds die nieuwe modus en dan bedoel ik alleen Geonosis, sindsdien is er een bug of zo die het beeld af en toe laat flikkeren. Af en toe kort 1x een soort witte flash. Kan het niet goed omschrijven en is alleen bij Geonosis in Capital Supremecy. Sinds de release van die mode met map heb ik al sowieso de game 1 a 2x opnieuw geïnstalleerd. Sowieso afgelopen week en het is er nog steeds.

 

Mijn pc is het sowieso niet. Alles qua hardware is in orde + ik had het met mijn vorige videokaart (GTX 1070) en met mijn nieuwe huidige RTX 2070. En trouwens, echt een prestatie verschil zeg. Naast die genoemde bug is er ook nog een andere, ook bij Kashyyyk in Captial Supremcy: zodra de HMP droid gunship of Low Altitude Assault Transport/infantry opstijgt om weg te vliegen naar grote schepen, dan blijft er 1 hangen op de grond. Alsof er door een kopie 1 blijft staan, dan zijn er eigenlijk 2 in beeld terwijl het er 1 zou moeten zijn. Beetje lastig uit te leggen. Maar deze laatste bug is op pc en ps4."

 

Dat flikkeren in die map is alleen op pc, zover ik weet. Die 2e bug is op pc en ps4.

Bericht 31 van 41 (436 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Oh ja klopt, ik was even in de war aangezien ik ook jouw eerste bericht had gelezen toen je het over de PS4 had Wink

 

Maar in dat geval kan je via de GeForce Experience jouw gameplay opnemen Standard smile

 

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/geforce-experience/shadowplay/

Jason.png
Bericht 32 van 41 (431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Ja dat weet ik ook, heb ik ook al gezegd:

 

"Okay haha, denk vroeg het eventjes puur voor de zekerheid. Standard smile

 

Nee helaas niet. Met mobiel gaat lastig worden, maar als ik het opneem via nvidia software kan het in de gigabytes oplopen. Via GeForce Experience bedoelde ik, om het scherm op te nemen

Natuurlijk kan ik dat doen en dan, mocht het op beeld staan er foto's van maken of stukjes knippen tot een kleinere video. Helaas niet veel ervaring mee, maar als het nodig is kan ik het wel proberen. Ik hoor wel van je wat jij denkt dat ik kan doen, of misschien andere tips. Foto's maken word hem sowieso niet."

 

Maar hoe zit het met de clip zelf, die een aantal GB's word, uploaden naar YT met mijn uploadsnelheid gaat hem niet worden, duurt een eeuwigheid.

Bericht 33 van 41 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Volgens mij kan je ook in lagere kwaliteit opnemen of de video omzetten naar een lagere resolutie, dus minder GB's.

 

Volgens mij kan je dit gewoon via Windows Media Player doen Standard smile

Jason.png
Bericht 34 van 41 (420 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Ik ga het niet doen, geen zin in. En ik wil het niet naar YT uploaden.

Bericht 35 van 41 (415 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Begrijpelijk, geen probleem Standard smile

 

Misschien dat @DarkBanishing hetzelfde tegengekomen is? Hij speelt ook BFII en heeft er wat meer ervaring mee.

Jason.png
Bericht 36 van 41 (403 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Okay gelukkig. Standard smile

 

Mijn excuses als ik soms wat mogelijk bot (of zo?) reageer. Mijn social skills en dus ook communicatie skill zijn niet zo heel geweldig. (autisme)

Ik ben soms helaas snel gefrustreerd, ook mede omdat ik soms een andere kijk of mening heb.

 

Als hij dat tegen gekomen is, zou wel mooi zijn.

Ik heb eens op internet gekeken, niet eerder bij nagedacht en vond dit. Is het zelfde probleem:

 

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/Capital-Supremacy-Geonosis-Graphical-grey-flickers/td-p/773904...

 

Alleen bij mij hebben die oplossing niet geholpen. Niet lang nadat die gereleased werd tijdje geleden had ik het al met mijn oudere GTX 1070. In de tussen tijd sowieso al 1 keer mijn pc hersteld (W10 volledig opnieuw geïnstalleerd, en de game ook). En heb het ook met mijn RTX 2070 en dus opnieuw geinstalleerd drivers. Had drivers van oude kaart volledig verwijderd voor ik RTX 2070 installeerde. 

 

Het is ook alleen in Capital Supremacy, Geonosis op de grond. Niet in het schip en op Kashyyyk geen last van.

Wat hij heeft, heb ik ook en hij verwoord het beter dan ik, al is het wel in het Engels dan. 

 

 

 

 

Bericht 37 van 41 (398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Hey @fighter-501,

 

Alle Nederlanders kunnen bot en direct overkomen, je komt niet anders over dan de andere personen die ik op het forum spreek dus daar hoef je je geen zorgen over te maken Standard smile

 

Als ik het goed begrijp heb je het volgende al gedaan:

 

  • Spel opnieuw geïnstalleerd
  • Drivers compleet verwijderd
  • Windows 10 opnieuw geïnstalleerd
  • Star Wars Battlefront II map verwijderd

Je hebt het probleem op jouw GTX 1070 en RTX 2070. Zou je mij kunnen vertellen wanneer dit probleem begon, was het na de update of had je daarvoor hier al last van?

 

Jason.png
Bericht 38 van 41 (391 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Hoi,

 

Oh haha, of het echt specifiek daarmee te maken heb weet ik niet. Ik gebruik vaak verkeerde worden in zinnen of ik gebruik zinnen op een verkeerde manier.

 

Ja dat klopt helemaal.

 

Korte samenvatting:

 

  • Update kwam, introduceerde Capital Supremecy met de allereerste bijbehorende map: Geonosis
  • Problemen zoals uitgelegd, toen drivers GTX 1070 een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (werkte niet).
  • Om andere redenen W10 opnieuw geïnstalleerd (volledig) en alle harde schijven en SSD geformatteerd
  • SWBF2 opnieuw gedownload
  • Drivers GTX 1070 volledig verwijderd met DDU en nieuwe geïnstalleerd voor de RTX 2070.

Met mijn vorige kaart, de GTX 1070 van Inno3D en met mijn huidige MSI RTX 2070. Het is alleen in de Geonosis map (grond, niet in de schepen) in Capital Supremecy).

Ja, die heb ik sinds de allereerste update, die Capital Supremecy introduceerde.

 

Even los van dit, ik merk steeds dat ik me dingen weer herinner, waarom weet ik niet. Maar de laatste maanden heb ik veel aan mijn hoofd, waarschijnlijk daarom. Ik denk, ik geef dat eventjes aan mocht ik weer met nieuwe dingen aankomen. 

Bericht 39 van 41 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Top, ik zal de informatie doorgeven, ik zie dat jullie beide een 70 series videokaart hebben.

Jason.png
Bericht 40 van 41 (382 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help