Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

door fighter-501
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Het is best wel een niche probleem, er zijn niet superveel mensen die dit rapporteren dus ik denk niet dat het een hele hoge prioriteit krijgt. Het belangrijkste is in ieder geval dat de studio er van op de hoogte is en dat er naar gekeken kan worden. 

 

Wat bedoel je precies met jouw win-win theorie, ik begreep hem niet helemaal?

 

Nice, ik zal eens rondvragen hoe de serie bevalt en waar ik het kan bekijken.

Jason.png
Bericht 21 van 41 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Ahja, daar heb je gelijk in inderdaad. Zo had ik het nog niet eerder gezien. :O

Ja, daar ben ik echt heel blij mee. Standard smile

 

Wat ik er mee bedoel is het volgende, maar ik wel aangeven dat, zoals je waarschijnlijk al weet, er veel negativiteit naar EA toe is. 

Ik gebruik Anthem even als voorbeeld. Ik probeer het wel een beetje kort te houden, als word het te lang.

 

Dit is hoe het is nu, daarbij gebruik ik mijn mening, feiten en allerlei info van het internet wat ik gehoord, gezien en gelezen hebt.

Anthem word versneld door Bioware, omdat EA de game zo snel als mogelijk op de markt wilt brengen. Daardoor zit de game vol met fouten en is was nog niet af (de staat) toen die uitkwam. Wat ik dus begrepen heb, en ik zie dat zelf ook, is dat EA zo snel mogelijk geld wilt verdienen (begrijpelijk) en de game dus liever niet uitsteld. De rest qua Anthem, etc weet je denk zelf wel. En ik gebruik dit even als makkelijk voorbeeld. Mensen klagen, dat is begrijpelijk en zijn niet blij. Mensen zijn ontevreden, willen de game niet kopen en de populariteit van de game gaat omlaag naar een punt dat de verkoop heel laag is en met als resultaat 2 dingen: slechte naam voor EA en zijn studio's en: Minder geld.

 


Mijn '''theorie"

EA en Bioware weten in wat voor staat de game is, en nemen een goed besluit: de game word uitgesteld tot hij zo min mogelijk bugs bevat en die game af is. (los van DLC, etc). Daarbij geld ook dat EA beter moet luisteren naar de gamers en fans en beter moet communiceren. Zonder gamers en fans krijgt EA sowieso geen geld.

 

Dus de game, die uitgesteld was, word uitgebracht in een goede staat en is dus af. Meer mensen zijn tevreden, de populairiteit stijgt. Wat blijkt? De game is (veel) beter. Mensen worden blij, vertellen het door in allerlei vormen via internet of in real-life. Meer mensen lijkt het spel leuk. Wat gebeurd er? Meer mensen kopen de game = meer geld voor EA.

 

Win - Win = EA zorgt voor goede en beter games = meer blije mensen die de game willen = meer verkoop van de game = meer geld voor EA en een betere naam.

Ik begrijp Microtransacties wel, maar EA moet wel oppassen. Mensen zijn er niet blij mee, en ik snap dat EA geld wilt, maar je betaald al veel geld voor de game.

 

Niet alles draait alleen maar om geld. Geld moet verdient worden, maar als EA meer wilt zullen ze toch hoe dan ook moeten verbeteren.

Betere games

Minder bugs, etc.

Betere technische/klanten service

Betere communicatie met iedereen

Minder aan geld denken, dat loopt meestal slecht af

Minder micro-transacties

En meer denken wat de gamers/fans, etc willen (= meer geld)

 

Kijk naar Star Wars Battlefront met lootboxes. EA wilde daarmee geld verdienen, en kijk hoe iedereen erover denkt.

Mijn mening is dat de reputatie van EA best slecht is. Dat moet verbeterd worden, maar niet alleen hoe EA het wilt.

Zolang ze geld willen verdienen zou EA toch ook echt naar ons moet luisteren, zoals wat ik bijvoorbeeld aan gaf. Ik bedoeld het alleen maar goed, ook voor EA. Je zou toch denken dat het juist een goed teken is dat een gamers/fan, etc als ik daarmee zou willen helpen. Dat betekend toch dat ik niet van EA af wilt. 

 

Hopelijk heb ik het een beetje goed uitgelegd. Maar ik, en zeer waarschijnlijke vele andere, zijn het denk met mij eens dat EA dingen moet veranderen. Ik neem aan dat EA toch de beste zou willen zijn? Of in ieder geval beter dan andere?

 

Dit was het denk ik wel zo'n beetje. Standard smile

 

Haha is goed, sowieso op dvd en op de niet zo legale manier. Netflix heeft ze niet helaas. Waarschijnlijk komt het wel op Disney+ zodra die komt. Standard smile

Bericht 22 van 41 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Helaas kan ik daar weinig over zeggen, ik weet alleen dat we naar de community geluisterd hebben en dat we ondanks alles het tij hebben weten te keren.

 

Dit vooral met de hulp van Ben Walke, de andere community managers en het DICE team. Het spel dat we nu hebben is compleet anders dan het spel dat we daarvoor hadden en de community heeft hier een grote invloed op gehad.

 

Daarnaast werken we nu ook met Respawn om een nieuw spel op de markt te brengen, namelijk Jedi Fallen Order.

 

https://www.ea.com/games/starwars/jedi-fallen-order?isLocalized=true

 

Respawn staat er bekend om om games van hoge kwaliteit te leveren, zo hebben de devs Modern Warefare 2, Titanfall en Apex gemaakt en ik kan zelf niet wachten op deze versie. 

 

Nog even over Darth Maul en zijn benen, ik zat erover na te denken en in het spel hebben we toch ook General Grievious, Obi Wan, Darth Vader, Kylo Ren en dergelijke? Deze komen niet allemaal uit dezelfde periode? Dan klopt het ook wel dat hij deze benen heeft :D

 

Over de reputatie, dat komt waarschijnlijk doordat er enkele artikelen waren uit 2013 die mensen 6 jaar later nog steeds delen. Ondertussen is EA gegroeid en hebben we geweldig portfolio aan spellen. Natuurlijk proberen we af en toe nieuwe dingen, we krijgen daarop feedback van de community en hebben de mogelijkheid om dingen aan te passen en het in de toekomst te veranderen. 

 

Ik bedoel, Respawn met een nieuwe Start Wars game, de nieuwe Need for Speed ziet er goed uit, Command and Conquer maken we een remake van met de originele devs en de community, we hebben een groep met geweldige community members op FIFA Mobile om het spel te verbeteren, de nieuwe FIFA komt eraan, en ga zo maar door. Mensen zijn ook erg positief hierover en we zijn echt niet de grote boze developers die alleen om geld denken (al is er natuurlijk wel geld nodig om deze games te maken).

Jason.png
Bericht 23 van 41 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Ik zeg verder maar niet veel, maar ik zie totaal iets anders. Het is maar eerst zien dan geloven of de nieuwe Star Wars games af word gereleased en zonder fouten.

 

 

Over EA's reputatie, nee... het gaat over nu. Ik begrijp dat je aan de kant van EA staat en dit daarom zegt, maar het gaat over nu. Anthem komt niet uit 2013 en is 1 van de voorbeelden die mensen weten. Je begrijpt het niet helemaal en ik ga het niet verder uitleggen. Ik probeer te helpen en jij verdedigt EA. Dat is begrijpelijk, maar zo komen we niet verder.

 

Bericht 24 van 41 (581 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Ik begrijp ook zeker wat je bedoelt, ik probeerde alleen uit te leggen dat we altijd naar deze feedback luisteren en dat we dankzij goede feedback zoals die van jou ons best doen om de EA spellen nog beter te maken Standard smile

 

Je wilt graag spellen zien zonder bugs en issues, zonder lootboxes en volledig spel zien voor de retail prijs Standard smile

 

Dat is ook een van de redenen waarom we besloten hebben om het anders aan te pakken met Battlefield V bijvoorbeeld. 

Jason.png
Bericht 25 van 41 (577 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Ohh dat had ik niet begrepen, ik begrijp dingen soms iets verkeerd xD. Ja dat snap ik wel, en heb ook af en toe wel het gevoel dat jullie (EA) inderdaad iets met feedback doen, maar soms mag het wel iets beter. Maar das mijn mening. Standard smile

 

Ja dat klopt, maar een game die uitkomt die een aantal kleinere bugs en zo heeft vind ik nog niet zo erg, maar het was nogal erg met Anthem bijvoorbeeld. Dat vinden mensen zoals ik, gamers onacceptabel. Pay-2-win is sowieso iets wat niet zou mogen vind ik, maar met lootboxes, ja vroeger betaalde je gewoon 60 euro en je hebt alles of je krijgt ze door dingen te unlocken. Nu betaald je dezelfde prijs en je krijgt niet eens alles. Als ik de volle prijs betaal wil ik gewoon alles. Maar ik zeg wel, zoals in SW BF2, dat vind ik persoonlijk niet erg. Je kan dingen unlocken met gekochte credits, of met in-game verdiende credits. Veel mensen hebben niet het gevoel dat EA echt iets met feedback doen en niet het gevoel dat EA doet wat wij willen. Wij gamers zijn toch heel erg belangrijk voor o.a. EA. 

 

Ja dat begrijp ik. Ik zie het langzamerhand wel beter gaan met EA, helaas niet iedereen en ik begrijp het wel. 

Wat ik ook nog wil aangeven is een bug in SWBF2. Dat is een bug die in het spel zelf zit. Sinds die nieuwe modus en dan bedoel ik alleen Geonosis, sindsdien is er een bug of zo die het beeld af en toe laat flikkeren. Af en toe kort 1x een soort witte flash. Kan het niet goed omschrijven en is alleen bij Geonosis in Capital Supremecy. Sinds de release van die mode met map heb ik al sowieso de game 1 a 2x opnieuw geïnstalleerd. Sowieso afgelopen week en het is er nog steeds.

 

Mijn pc is het sowieso niet. Alles qua hardware is in orde + ik had het met mijn vorige videokaart (GTX 1070) en met mijn nieuwe huidige RTX 2070. En trouwens, echt een prestatie verschil zeg. Naast die genoemde bug is er ook nog een andere, ook bij Kashyyyk in Captial Supremcy: zodra de HMP droid gunship of Low Altitude Assault Transport/infantry opstijgt om weg te vliegen naar grote schepen, dan blijft er 1 hangen op de grond. Alsof er door een kopie 1 blijft staan, dan zijn er eigenlijk 2 in beeld terwijl het er 1 zou moeten zijn. Beetje lastig uit te leggen. Maar deze laatste bug is op pc en ps4.

Bericht 26 van 41 (571 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Hoi,

 

Heb je toevallig mijn laatste bericht nog gelezen?

Ik ben blij dat ik SW BF2 wel op pc kan spelen zonder eerst een Arcade mode session te doen. Goede prestaties op 1440p met 60fps (RTX 2070). Echt geweldig! =D 

 

Bericht 27 van 41 (555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Hoi,

 

Yes inderdaad gelezen Standard smile

 

Heb je misschien hier een video van zodat ik een goed beeld kan krijgen van wat er aan de hand is?

Jason.png
Bericht 28 van 41 (550 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Hoi,

 

Okay haha, denk vroeg het eventjes puur voor de zekerheid. Standard smile

 

Nee helaas niet. Met mobiel gaat lastig worden, maar als ik het opneem via nvidia software kan het in de gigabytes oplopen. Via GeForce Experience bedoelde ik, om het scherm op te nemen

Natuurlijk kan ik dat doen en dan, mocht het op beeld staan er foto's van maken of stukjes knippen tot een kleinere video. Helaas niet veel ervaring mee, maar als het nodig is kan ik het wel proberen. Ik hoor wel van je wat jij denkt dat ik kan doen, of misschien andere tips. Foto's maken word hem sowieso niet.

Bericht 29 van 41 (545 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Je kunt op de PS4 controller op de Share knop drukken om een clip op te nemen, met de SHAREfactory kan je het filmpje inkorten en daarna kan je het filmpje bijvoorbeeld via YouTube uploaden. 

Jason.png
Bericht 30 van 41 (542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help