Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

door fighter-501
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Hoi,

 

Ik heb gedaan wat je zei (save games backuppen, daarna verwijderen uit de cloud en lokale opslag en game gestart: zelfde probleem en zelfde oplossing (arcade mode). Heeft niet geholpen helaas. Maar dat wil ik niet elke keer gaan doen. Ik heb zelfs geprobeerd op arcade mode voor ongeveer 1 minuut te spelen en dan te stoppen en naar Online MP maar dat werkt niet. Een heel potje arcade is dan nodig, elke keer. Daarom speel ik SW BF 2 nauwelijk meer. En ik ben nog wel een Star Wars fan, SWBF2 is 1 van mijn favoriete games, maar dan word ook al minder nu. Ik heb wel betaal voor de game. Ik heb niet betaald voor een games met problemen. Ik heb dit probleem vaker gehad en was snel weer voorbij, maar zo hardnekkig als nu is echt pas sinds de eerste (en tweede dacht ik) update van Capital Supremecy. De update die dus die modus introduceerde. Volgens mij heeft die update iets verkeerds gedaan. Als ik het goed heb, heeft een 2e update daarna het nog erger gemaakt, maar van die 2e weet ik niet heel zeker.

 

Dus als je dit zou willen doorzetten naar het team graag. Ik ben het helemaal zat en moet elke keer als ik weer contact met EA heb alles weer gaan uitleggen, meerdere keren omdat er nooit goed gelezen word, en elke keer is de reactie het zelfde. Alleen de laatste keer via Twitter werd er een gelukkig wat anders gezegd, en daarom zit ik hier. Niet voor directe hulp, maar zodat het team er eindelijk iets mee kan doen i.p.v. dat EA altijd naar iedereen behalve zichzelf wijst. (ik bedoel niet specifiek jou hoor). Ik hoop dat je mijn frustraties in ieder geval begrijpt.

 

Kan ik ook nog een keer terugkoppeling van het team krijgen zodat ik weet of het opgelost is? Ik zou dan ook eventueel thuis kunnen testen en kijken of het opgelost is met een nieuwe update. Ik ben best bereid om te helpen, maar alleen als er fatsoenlijk met mij word om gegaan: zoals niet altijd naar de spelers en fans wijzen, goed lezen en luisteren wat iemand met problemen te zeggen heeft. Ik hoop dat je snap wat ik ongeveer bedoel? Standard smile

 

Groet,

Johan

Bericht 11 van 41 (711 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Hoi Standard smile

 

Je moet het ook een beetje van onze kant zien: 9 van de 10 keer zeggen mensen dat hun verbinding in orde is waarna we erachter komen dat ze via wifi spelen, op zolder, met een extender en wat andere dodgy dingen.

 

Dat is ook de reden waarom we ten eerste all deze troubleshooting stappen aanraden. Voordat we het verder kunnen onderzoeken is het nodig dat we het thuisnetwerk uitsluiten, daarnaast proberen we altijd de oorzaak te achterhalen zoals account gerelateerde problemen, problemen met de console, de verbinding etc. 

 

In jouw geval heb je deze troubleshooting stappen uitgevoerd en kan je het probleem keer op keer reproduceren met een workaround die ook schijnt te werken voor andere spelers. 

 

Heb je toevallig nog wat linkjes naar andere voorbeelden waarbij ze het probleem op deze manier op kunnen lossen? Hoe meer voorbeelden ik heb, hoe beter. 

Jason.png
Bericht 12 van 41 (706 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Hoi,

 

Ja dat begrijp ik natuurlijk wel, maar ik word letterlijk elke keer meerdere keren gaan uitleggen wat wel en niet werkt en als ik iets zeker weet moet ik dat nog 100x herhalen. Ja dat is wel zo inderdaad. 

 

Ja dat klopt helemaal, en het is gewoon gek. De update kan natuurlijk iets 'verpest' hebben en niet iedereen hoeft er last van te hebben. 

Er zijn in ieder geval genoeg mensen met het error 216 probleem. Als je zelf zoekt voor Star Wars Battlefront 2 error 216, dan krijg je zat links met alleen dat probleem.

 

Linkjes:

 

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Error-216-repeatedly-when-trying-to-connect-for-multiplay... 

Helemaal onderdaad, en diegene heeft het van deze:

 

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Error-216-when-trying-to-connect-to-ANY-multiplayer-mode/...

Is wel in het Russish of zo, maar volgens Google Translate zegt hij het zelfde. De persoon van link 1 heeft het van deze.

 

https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/7ho6yy/can_not_connect_to_online_gameplay_erro...

 

YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=tgKj6Q9_mEs&ab_channel=YerMawsDa

 

Meer van de oplossing zelf kon ik niet echt vinden. Maar ik ben (gelukkig) niet de enige. Standard smile

Alleen het is wel een oud probleem. Diegene die de oplossing in het Russisch gaf, heeft dan op januari 2018 geplaats, de andere komen uit september/oktober 2018 en nu in mei 2019 heb ik last van precies dat zelfde probleem. Ik geloof dat er iets niet helemaal goed gegaan is.

 

Oja, ik wil nog even zeggen dat ik echt heel erg hoop dat Ashoka aan de game word toegevoegd! Standard smile

 

En nog een vraag, weet jij waarom bijvoorbeeld Dart Maul in de oude era speelbaar is? Bedoel van de eerste 3 films. Of bijvoorbeeld Darth Vader in the Clone Wars era. Misschien vinden andere het niet erg, en ik vind het geen ramp maar het klopt gewoon niet helemaal haha. Standard smile

 

 

 

 

 

Bericht 13 van 41 (700 Weergaven)

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Zou ik nog een antwoord terug kunnen krijgen? Ik hoor ineens helemaal niks meer en ik wil graag weten wanneer het team naar een fix gaat kijken. Ik ben het weer zat aan het worden. Zo word ik dus altijd door EA behandeld. Ik kan het dit keer mis hebben hoor, maar dan geef ik meer info en ineens hoor je niks meer. Maar dan ook echt niks meer. Zo gaat EA dus met iedereen om. Bedankt. Maar als ik het mis heb, dan geld dat natuurlijk niet voor jou/EA.

 

Groet,

Johan

Bericht 14 van 41 (683 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Hey @fighter-501,

 

Sorry voor het late antwoord, ik zal je vertellen wat ik allemaal heb gedaan.

 

Ik heb het probleem aangekaart bij de studio en alle informatie die je mij hebt gegeven doorgestuurd. Aangezien dit een bug is, wordt alles intern geregistreerd en geprioriteerd. Aan de hand daarvan kunnen ze zien wat ze ermee gaan doen. Ze handelen alles intern en wanneer ze meer informatie hebben dan delen ze dat met ons. Zo lang wij geen informatie krijgen, kunnen we ook geen informatie aan jullie geven.

 

Vandaag heb ik om een update gevraagd om te zien hoe het ermee zit Standard smile

 

Oh en qua Ashoka, je bent zeker niet de enige die haar in het spel wilt zien en ik heb er echt 0 informatie over. Als we zoiets aankondigen zullen we dat via de officiële kanalen doen zoals het Battlefront Twitter kanaal, of Ben Walke die het een en ander laat weten via Reddit/Twitter/Blogs.

 

Over Darth Maul, dat durf ik niet te zeggen.

Jason.png
Bericht 15 van 41 (676 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Hoi,

 

Bedankt voor je antwoord. Vat het niet persoonlijk op wat ik zei, maar ik (en vele andere) worden nooit geweldig behandeld door EA vind ik (en andere). Maar maakt niet uit.

 

Okay dat is fijn, bedankt. Dan is het nog maar eventjes afwachten. Ja dat begrijp ik haha Standard smile.

 

 

Wil dit nog eventjes aangeven:

Gisteren SW BF2 op PC geinstalleerd. Had die een keer verwijderd omdat ik Windows 10 opnieuw installeerde en alle schijven (express) geformatteerd had. Ik heb geen NAT type 1 op PC maar wel port forwarding met alle poorten open. Ik kon op PC zonder problemen spelen, geen errors. Op pc heb ik de klachten ook vaker gehad, precies dezelfde. Ook heb ik vannacht SWBF 2 opnieuw gedownload, maar probleem is er nog. Zelfde oplossing geld. Sinds de release van deze game heb ik het probleem vaker gehad, en vooral elke keer na updates zoals afgelopen keer. Nog steeds wijst alles naar een bug.

 

Ook wil ik aangeven dat de Uotrace die EA gebruikt zeer waarschijnlijk fake is. Mensen op diverse forums hadden hun twijfels er al bij. Maar ik moest vaker die test doen, conclusie van EA was dat het ergens verkeerd gaat en het aan mijn ISP ligt. Maar ten eerst:

 

1. De server voor de game zelf is Duitsland en met UOtrace moet ik contact maken met een US server. Dat is al een verschil.

 

2. Daarbij komt ook nog, dat als ik die test via pc doe, de connectie slecht is en dat was toen elke keer de conslusie van EA, maar het zelfde spel op PC werkt zonder problemen, terwijl die eigenlijk volgens EA problemen zouden moeten hebben. Test + game is op de zelfde pc en zelfde netwerk. Als de game op PS4 niet werk door dat probleem volgens EA, dan zou die ook op PC niet moeten werken en het zelfde probleem hebben. PS4 is ook op het zelfde netwerken en bij allebei zijn de benodigde poorten open.

 

Maar goed, het probleem is dus niet het netwerk maar een bug. Maar het is gewoon meer bewijs dat die test fake is of, dat EA er misbruikt van maakt. Ik bedoel dat niet rot naar jou, maar ik zie zo vaak dat EA met z'n vingertjes naar iedereen behalve zichzelf wijst. Maar goed, het is nu gewoon nog steeds de bug. Het was alleen eventjes om over die test uit te leggen.

 

 

 

Okay, ik hoop dat het karakter komt, dat lijkt me zo awesome! =D

Het was niet specifiek Darth (halve)Maul, maar als voorbeeld dat het raar is dat karakters in de verkeerde era's speelbaar zijn. Het is wel grappig en geen ramp of zo, maar voor mij is dat gewoon een beetje apart haha. Standard smile

Bericht 16 van 41 (672 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Hoi Standard smile

 

Geen probleem hoor, ik begrijp de frustraties en neem het niet persoonlijk, kan gebeuren. 

 

De UOTrace is nogal lastig, maar het geeft ons in ieder geval iets qua informatie. De UOTrace laat ons zien wat er gaande is in jouw thuisnetwerk en laat ook zien of er ergens een ISP probleem is. Maar jouw punt klopt wel dat je met andere servers verbindt en dat het niet helemaal overeen komt, ik zal zien of we hier iets mee kunnen doen. 

 

Het is niet zozeer vingertje wijzen, het is erachter komen wat er nou exact aan de hand is door meerdere tests uit te voeren. 

 

Ik heb iedereen horen praten over de halve Darth Maul en dat hij nog leeft, heb je misschien een linkje naar een filmpje of site met wat meer informatie over hem? Ik ben namelijk behoorlijk benieuwd :o

Jason.png
Bericht 17 van 41 (668 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Hoi,

 

Gelukkig maar haha Standard smile

 

Ja dat begrijp ik, maar EA Help heeft niks gezegd over thuisnetwerk, alleen over problemen ver buiten mij local network. Maar volgens mij zijn die problemen niet "echt" aangezien ik op pc wel gewoon online kan en ik op diezelfde pc die tests deed. Ik heb daar niet veel vertrouwen meer in. In EA heb ik ook niet zoveel vertrouwen. EA denkt vooral niet aan een Win-Win situatie, en geloof mij: als EA inziet dat een Win-Win situatie beter is dan nu, reken maar dat ze dan meer geld verdienen. Maar EA luistert helaas niet naar mensen zoals ik. Ik bedoel het alleen maar goed, niet alleen voor de gamers (zoals ik), etc maar ook voor EA zelf. Standard smile

 

Ja, maar bedoelde meer in het algemeen. Ik heb vaker geklaagd en voordat ik hier deze topic postte, toen hielp EA Help op Twitter mij eindelijk beter. Het was namelijk vrijwel elke keer dat ze zeiden niks te kunnen en het lag aan mij en aan mijn ISP en EA was het sowieso niet. Ik zie totaal wat anders, maar EA zegt dat het van alles is behalve hunzelf. Daarmee bedoel ik niet alleen hun servers, maar ook de games. Dat is nogal frusterend, ik koop een game, ik heb steeds problemen. Maar ik heb eigenlijk maar pech. Hopelijk nu niet, het is echt heel vervelend. 

 

Wist je dat niet dan? :O Is al een tijdje bekend haha. In de Clone Wars serie en in Rebels. Dit is een filmpje waar hij nieuwe (en beter) benen krijgt. Hij had eerst iets anders, dat zie je ook. Standard smile 

https://www.youtube.com/watch?v=QaOx_qJmEDs&ab_channel=VideoClipsHD

 

En Solo A Star Wars Story al gezien? (en het einde). 

Bericht 18 van 41 (663 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

EA SPORTS FC Team

Ach gelukkig kwam je hier terecht en kunnen we het hopelijk verder onderzoeken Standard smile

 

Is het trouwens iets dat altijd voorkomt of alleen af en toe?

 

Ik wist wel dat hij nieuwe benen had en te zien was in Rebels, maar ik heb nooit Clone Wars of Rebels gezien, al kijken mijn collega's wel elke aflevering. Het filmpje ziet er goed uit, hoe bevalt de serie?

Jason.png
Bericht 19 van 41 (661 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 probleem/feedback

★★★ Apprentice

Ja inderdaad, heb alleen het gevoel dat ik eens serieus genomen word. Maar ik zeg altijd wel het volgende en dat ik bij veel dingen: eerst zien, dan geloven. Standard smile

 

Maar ik weet niet of jij het kan vertellen, maar weet jij toevallig waarom EA niet luisterd naar mijn Win-Win theorie? Het is hartstikke simpel en ik denk heel handig.

 

Volgens mij best vaak, het is al wel weer een tijdje geleden dat ik die 2 Star Wars series gekeken heb. Standard smile

Nice haha. Ik vind die 2 series het geweldig! Standard smile Ik vind ze zeker wel een aanrader. Dit jaar, dacht ik, komt er een nieuwe seizoen van The Clone Wars, de laatste als ik het goed heb. Standard smile

Bericht 20 van 41 (656 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help