Re: Star Wars Battlefront 2 abandoned??

door Major-Band1t
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Star Wars Battlefront 2 abandoned??

★★★ Apprentice

First, sorry for my bad English.

I have heard that EA is abandoning Star Wars Battlefront 2. I don't know why, but I do know that the release was in december of 2017.  I think if they abandoning SW BF 2, they ruin Star Wars. I am a big fan of Star Wars. I think it is not fair for fans (and not Fans of SW) that they are abandon this game. I had many times of the same problem with this game (can not online) in the last few months. They do nothing about it. I am not the only one, but the people that have the same problems, that group is small. So EA "says" it is not EA but the players. What a coincidence, multiple people around the world with the same problem with only EA games (other games works online) and EA says there is nothing wrong. I hope that there are enough people who thinks i am right. I don't want them ruin Star Wars for me and all other fans.

 

Kind regards,

Johan Schouten from the Netherlands

Bericht 1 van 6 (740 Weergaven)

Re: Star Wars Battlefront 2 abandoned??

Hallo @fighter-501!

 

Ik ben ook Nederlands dus daarom dit bericht in het NL!

 

Er gaan inderdaad wat geruchten in het rond over dat EA SWBF2 laat zitten. Maar dat is niet helemaal waar. De start van het spel was niet helemaal waar EA op had gehoopt. Het 'betaal om te winnen' model was niet erg geliefd bij vele spelers en daarom hebben ze besloten om het complete progressie systeem om te bouwen.

 

Kortgeleden hebben ze een roadmap uitgebracht waar ze in vertellen wat de plannen zijn voor het verdere verloop van dit jaar: https://battlefront-forums.ea.com/discussion/114621/the-roadmap/p1

 

Ik hoop zelf dat deze game nog langer gesupport wordt dan volgend jaar.

 

Vriendelijke groet,

 

DYSPROssium

Bericht 2 van 6 (680 Weergaven)

Re: Star Wars Battlefront 2 abandoned??

★★★ Apprentice

Hoi @DYSPROssium

 

Haha dat is wel lekker makkelijk zo! Standard smile.

 

Ah ja snap het al. Het is inderdaad de start die ze eigenlijk gewild hadden. Ik heb nog een een video op YouTube gezien waarin verteld werd dat EA alle updates (eigenlijk DLC, extra content) niet uitbrengt vanwege de spelers, maar meer vanwege de kritiek. Naja of het waar is weet ik niet. EA doet wel vaker raar met games de laatste tijd. Klopt, das waar.

 

Ah thanks voor de link! Die wist ik nog niet Standard smile.

 

Ja hoop ik ook, ben een Star Wars fan en wil graag nog lang plezier van dit spel hebben! =D

 

Vriendelijke groet,

Johan

Bericht 3 van 6 (673 Weergaven)

Re: Star Wars Battlefront 2 abandoned??

Champion

Its a good thing you speak nederlands.  Its hard for me to read this!   Yeah Chemistry!


@DYSPROssium  schreef:

Hallo @fighter-501!

 

Ik ben ook Nederlands dus daarom dit bericht in het NL!

 

Er gaan inderdaad wat geruchten in het rond over dat EA SWBF2 laat zitten. Maar dat is niet helemaal waar. De start van het spel was niet helemaal waar EA op had gehoopt. Het 'betaal om te winnen' model was niet erg geliefd bij vele spelers en daarom hebben ze besloten om het complete progressie systeem om te bouwen.

 

Kortgeleden hebben ze een roadmap uitgebracht waar ze in vertellen wat de plannen zijn voor het verdere verloop van dit jaar: https://battlefront-forums.ea.com/discussion/114621/the-roadmap/p1

 

Ik hoop zelf dat deze game nog langer gesupport wordt dan volgend jaar.

 

Vriendelijke groet,

 

DYSPROssium


 

GLHF - Good Luck Have Fun.
If any message helps you, please give it a bit of XP!
Volunteer EA Answers HQ. I dont work for EA.
Bericht 4 van 6 (668 Weergaven)

Re: Star Wars Battlefront 2 abandoned??

Google translate does a pretty good job translating, but that never gives a complete coherent story haha!

Do you happen to speak any other languages, @Major-Band1t ?

 

Bericht 5 van 6 (660 Weergaven)

Re: Star Wars Battlefront 2 abandoned??

Champion

@DYSPROssium  schreef:

Google translate does a pretty good job translating, but that never gives a complete coherent story haha!

Do you happen to speak any other languages, @Major-Band1t ?

 


Small bits of Japanese and French, enough to meet and eat, Espanol is the 2nd language!,

GLHF - Good Luck Have Fun.
If any message helps you, please give it a bit of XP!
Volunteer EA Answers HQ. I dont work for EA.
Bericht 6 van 6 (654 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help