Dit is Star wars Battlefront II

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Dit is Star wars Battlefront II

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

We hebben net een nieuwe video gereleased dat iets meer inzicht geef in de gameplay van star Wars Battlefront II. John Boyega legt uit wat er allemaal te vinden is in Battlefront II.

 

Bekijk het filmpje hier:

 

 

Vergeet niet dat de Beta morgen van start gaat voor mensen die een pre-order hebben voor Star Wars Battlefront II. Voor meer informatie over de Beta klik je op deze link:

 

https://www.ea.com/games/starwars/battlefront/battlefront-2/events/beta

 

Jason.png
Bericht 1 van 12 (935 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dit is Star wars Battlefront II

★★★★★ Apprentice

Dit is toch ontzettend mooi! 
Hét spel waar ik altijd op heb gewacht!

Bericht 2 van 12 (918 Weergaven)

Re: Dit is Star wars Battlefront II

EA SPORTS FC Team

Ik heb gister de Beta even gespeeld en het ziet er geweldig uit. Heb je zelf ook de Beta kunnen spelen?

 

@CommanderWacky

Jason.png
Bericht 3 van 12 (915 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dit is Star wars Battlefront II

★★★★★ Apprentice

Ja zeker, daar is mijn mening ook op gebaseerd! :D @EA_Jason

 

Mooie graphics, goede movement en hier en daar nog wat dingen die aangepast moeten worden (naar mijn mening). Maar ach, daar is het ook een bèta voor hè. ;-)

Bericht 4 van 12 (907 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dit is Star wars Battlefront II

EA SPORTS FC Team

Voel je vrij om een topic aan te maken met jouw feedback, we waarderen dit enorm. 

 

Wat is tot nu toe jouw favoriete spelmodus?

Jason.png
Bericht 5 van 12 (903 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dit is Star wars Battlefront II

★★★★★ Apprentice

Mijn favoriete spelmodus? Dan heb ik er twee nu. Strike en Starfighter Assault. Hier ben ik toch wel een beetje verliefd op... :P

 

Wat is jouw favoriete modus tot nu toe?

Ik heb trouwens al wat feedback gegeven, maar dan op de Engelstalige forums. (Aangezien daar al flink wat topics aangemaakt zijn)

Bericht 6 van 12 (901 Weergaven)

Re: Dit is Star wars Battlefront II

EA SPORTS FC Team

Starfighter Assault is zeker mijn favoriet. De graphics vergeleken met Battlefront 1 hebben een fikse upgrade gekregen.

 

Ik speel ook af en toe op werk, maar mijn collega's vinden het niet zo leuk dat ik altijd op inverted speel Wink

Jason.png
Bericht 7 van 12 (899 Weergaven)

Re: Dit is Star wars Battlefront II

★★★★★ Apprentice

Nou, ik weet toch wel zeker dat je collega's het spel ook wel op het werk spelen hoor... Angel Maar op inverted? Hoe doe je dat dan? Vind je dat echt makkelijker? 

Bericht 8 van 12 (897 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dit is Star wars Battlefront II

EA SPORTS FC Team

Ik speel al op inverted sinds ik een kleine Jason was, ik denk dat ik er gewoon aan gewend ben.

 

Vroegah op mijn Master System II had ik zo'n grote joystick die ik ook gebruikte voor vliegspellen. Vliegspellen zijn in het algemeen altijd inverted net als bij echte vliegtuigen en ik denk dat ik die mindset mee heb genomen naar FPS shooters. Je speelt tenslotte nog steeds met joysticks op jouw controller.

Jason.png
Bericht 9 van 12 (894 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dit is Star wars Battlefront II

★★★★★ Apprentice

Aha, kijk. Nou snap ik het. 
De kleine Wacky (ik dus) heeft ook geleerd om met een joystick te spelen, zoals in Microsoft Flight Simulator (wat een spel toentertijd).
Later overgegaan op de Xbox controllers, mijn eerste joystick-achtige controls sinds de echte grote joystick. Maar op een of andere manier ben ik blijven steken bij keyboard en muis. Cool

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik slechter speel met een K+M combinatie, dan met een Xbox controller... Embarrassed Maar aangezien ik volledig overgestapt ben naar PC games, moet ik er maar aan wennen. Tongue out

Bericht 10 van 12 (891 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help