Dot.: Sims 4 nie chce się włączyć.

autor: OlaRata
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Sims 4 nie chce się włączyć.

★ Novice

Witam!

 

Mam pewien problem. Otóż gdy na originie klikam Graj, niestety nic się potem nie dzieje. Tak samo gdy klikam na ikonkę gry na pulpicie. Chwilę się kręci niebieskie kółczko i potem nie ma dalszej reakcji. Proszę o pomoc..Najlepsze dla mnie byłoby łatwe rozwiązanie,ponieważ nie znam się na komputerowych sprawach. Z góry dziękuje. Pozdrawiam Standard smile

Wiadomość 1 z 8 (428 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Sims 4 nie chce się włączyć.

@OlaRata

 

Witam 

 

Zajrzyj tutaj

CCP Hero Banner - Blue.png

Wiadomość 2 z 8 (418 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Sims 4 nie chce się włączyć.

★ Novice
Niestety nic nie działa z tych pomysłów. Jedyne czego nie zrobiłam to przeinstalowanie, ale nie chcę utracić moich rodzin i wszystkiego.
Wiadomość 3 z 8 (402 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Sims 4 nie chce się włączyć.

[ Edytowane ]

@OlaRata

 

Żeby nie utracić postępu gry skopiuj z folderu "Dokumenty (alternatywnie: Moje dokumenty) -> Electronic Arts" cały folder The Sims 4, po czym przenieś go na pulpit i zainstaluj grę ponownie, gdy już grę zainstalujesz folder The Sims 4 wrzuć spowrotem  do folderu Electronic Arts w moje dokumenty. 

CCP Hero Banner - Blue.png

Wiadomość 4 z 8 (395 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Sims 4 nie chce się włączyć.

★ Novice

Mam nadzieję,że to pomoże. 

Wiadomość 5 z 8 (388 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Sims 4 nie chce się włączyć.

★ Novice

Niestety nic to nie dało. Przeinstalowałam grę i nic..dalej nie chce się włączyć.

Wiadomość 6 z 8 (363 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Sims 4 nie chce się włączyć.

@OlaRata

 

Zajrzyj tutaj

CCP Hero Banner - Blue.png

Wiadomość 7 z 8 (355 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Sims 4 nie chce się włączyć.

★★★ Guide

@OlaRata

 

Witam!

Od kiedy błąd występuje ? Czy grasz z modyfikacjami ? Podaj specyfikację komputera i karty graficznej.