Dot.: Kółko cały czas się kręci

autor: LunoXepi
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Dot.: Kółko cały czas się kręci

★★★ Apprentice

@EA_Kuba gdzie * moje poziomy przepustki? Ja się pytam bo aktualizacja była. Gdzie to jest? Czy macie *? A poza tym dajcie mi coś ekstra bo to dramat był że 1 miesiąc nie grania i tylko 25 poziomów dostaje.

 

 

Wiadomość 111 z 136 (416 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Apex Legends - ekran ładowania - cały czas się kręci kółko

★★ Novice

U mnie ten problem pojawił się dzisiaj, a gram od paru miesięcy. Może znowu coś zepsuli.

Wiadomość 112 z 136 (421 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Kółko cały czas się kręci

★★★ Novice
@EA_Kuba Czesc Kuba, kiedy zamierzacie dac to wynagrodzenie za ten problem ktory trwal miesiac czasu ? Ostatnio byla aktualizacja a w dalszym ciagu nic nie ma ... do tego teraz po aktualizacji znowu pojawiaja sie bledy i zeby wejsc do gry to trzeba probowac po 10 razy az odpali ....
Wiadomość 113 z 136 (384 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Kółko cały czas się kręci

[ Edytowane ]
★★★ Apprentice

@GacekPL887potwierdzam nic nie dostałem @EA_Kuba 

Wiadomość 114 z 136 (351 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Kółko cały czas się kręci

★★★ Novice

Wy wogole liczycie sie z graczami ?! Osoby wydaja na tą gre prawdziwe pieniądze, to dzieki nam zarabiacie !!! Nie potraficie wziac winy na siebie i po prostu nam to wynagrodzić ?! miesiac czasu bez grania bo jakies chore błedy a teraz bedziemy czekać 2 miesiące na wasze wynagrodzenie ?! Wy sobie z nas ku*wa jaja robicie ?!!!


 

Wiadomość 115 z 136 (337 wyświetleń)

Dot.: Kółko cały czas się kręci

★ Apprentice

Admini Taktyka: siedzmy cicho znudzi im się

Wiadomość 116 z 136 (313 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Kółko cały czas się kręci

★★★★ Guide
@SeanElta1 Nie wiem co mieliby powiedzieć jak ktoś narzeka do nich na forum, podczas gdy grę robią zupełnie inne osoby w zupenie innym miejscu Standard smile
Wiadomość 117 z 136 (309 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo