Dot.: Kariera zawodnika fifa 20

autor: Areczek9
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Dot.: Poważny błąd - Reset gwiazdek sztuczek technicznych

★★★★ Novice
@JMaslakk trzeba by przestać kupować od nich fifa points i grać w fut to może by się zorientowali że trzeba naprawić kariere.
Wiadomość 61 z 106 (1 031 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Poważny błąd - Reset gwiazdek sztuczek technicznych

★★★ Novice

Właśnie zacząłem nową karierę, pomyślałem ze to już trzecia aktualizacja i chyba naprawili już wszytko, i co? i g*wno 😉 ja już nie wiem czy się śmiać czy płakać🤔 gram w karierę od lat i dlatego trybu kupiłem fife20, czy jest szansa na naprawienie tego trybu? czy odzyskania kasy? 😤

Wiadomość 62 z 106 (991 wyświetleń)

Dot.: FIFA 20 Kariera zawodnika problem z gwiazdkami sztuczek

★ Novice

To samo... Miesiąc temu zgłoszone i dalej nic 

Wiadomość 63 z 106 (929 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Kariera zawodnika fifa 20

★★ Novice

Błąd wciąż występuje. Fajna ta gra, taka nie za dobra..

Wiadomość 64 z 106 (914 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Kariera zawodnika fifa 20

[ Edytowane ]
★★★★ Novice

na PC dostępny jest Patch 1.07, pewnie jutro na PS4 

 

No i jest światełko w tunelu - lista poprawek w CM. 

 

 

Career Mode:

Addressed the following issues:

  • Created players having their Skill Moves and Weak Foot reset in situations where an increase to the stat was earned when the values were already at the max of 5.
  • Being terminated from your manager position in some situations due to delegating contract negotiations even in situations where the manager was having significant team success that season.
  • Text alignment issues on the Tables screen impacting Goal Difference and Points.
Wiadomość 65 z 106 (882 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Kariera zawodnika fifa 20

★★ Novice

I tak to nie działa. Pobrałem aktualizację i na moim zawodniku dalej to nie działa. Jak większość rzeczy w tej grze co irytuje graczy coraz bardziej.