Dot.: Klient w 4k i kompletna olewka supportu

autor: Jakubach
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Klient w 4k i kompletna olewka supportu

★ Novice

Nawet nie jestem w stanie wyrazic slowami jak jestem rozczarowny postawa supportu EA. Blad zostal zgloszony 5 lat temu i do tej pory nie zostal naprawiony a na wiadomosci wogole nie odpisuja. 

 

Klient Origin nie obsluguje upscalingu w 4k. Gram od ponad 2 lat w 4k i jedynie wasz klient nadal nie zostal dostosowany do tego standardu. Takst poprzez swoj rozmiar jest kompletnie nie czytelny. Nie bede zwiekszal rozmiaru calego swojego systemu zeby moc komfortowo korzystac z waszej aplikacji. Sztuczne powiekszanie sprawia ze klient jest rozmyty. Naprawde nie ma tam u was nikogo kto potrafilby sie zajac tym problemem? Oczywiscie, ze sa i poprawienie tego wymaga zapewne tylko drobnych poprawek w kodzie, ale to jest za najwyrazniej za duzo! Na forum sa posty sprzed 5 lat gdzie problem zostal zgloszony. Do tej pory nic.. ZERO odpowiedzi.. Zglaszanie bledu przez aplikacje nie ma sensu bo pozostaje to bez odpowiedzi. Zadnej reakcji. Totalna olewka, zero wsparcia! 

 

Jak tak ogromne studio z tak poszargana opinia nadal nie rozumie, ze to my gracze powinninsmy byc dla was najwazniejsi. To nasza satysfakcja a nie portfele powinny byc waszym celem.

Naprawde zycze wam z calego serca zebyscie upadali. Zebyscie upadli z takim hukiem aby cala branza i podobni wam giganci zrozumieli, ze my - gracze wasi klienci jestesmy waszymi pracodawcami. To my kupujemy wasze produkty i z kazda taka zagrywka odchodzi od was coraz wiecej rozczarowanych graczy. Jesli nie zmienicie swojej postawy to bedzie dalej najbardziej znienawidzona firma na swiecie.

Wiadomość 1 z 3 (337 wyświetleń)

Dot.: Klient w 4k i kompletna olewka supportu

[ Edytowane ]
★ Novice