Dot.: Błąd uruchomienia gry Directx Error

autor: EA_Kuba
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Błąd uruchomienia gry Directx Error

★★ Novice

he error occurs when starting the game, after updating the graphics card driver to version 461.72 geforce
DXGI_ERROR_DRIVER_INTERNAL_ERROR (the driver encountered a problem and was put into the device removed state) DirectX function "device -> CreateBuffer(&dxDesc, 0,&buffer -> m_buffer) failed with.
DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED (the video card has been physically removed from the system, or a driver upgrade for the video card has occurred) GPU: "NVIDIA GeForce GTX 950M" Driver 46172. This error is usually caused by the graphics driver crashing try installing the latest drivers.

What should i do? 

When I returned to the old version of the 446.14 driver, the game worked without a problem.
applies to bf1,5 fifa20 or Star Wars Battlefron II games

Wiadomość 1 z 6 (746 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Error starting Directx Error

★★ Novice

he error occurs when starting the game, after updating the graphics card driver to version 461.72 geforce
DXGI_ERROR_DRIVER_INTERNAL_ERROR (the driver encountered a problem and was put into the device removed state) DirectX function "device -> CreateBuffer(&dxDesc, 0,&buffer -> m_buffer) failed with.
DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED (the video card has been physically removed from the system, or a driver upgrade for the video card has occurred) GPU: "NVIDIA GeForce GTX 950M" Driver 46172. This error is usually caused by the graphics driver crashing try installing the latest drivers.

What should i do? 

When I returned to the old version of the 446.14 driver, the game worked without a problem.
applies to bf1,5 fifa20 or Star Wars Battlefron II games

Wiadomość 2 z 6 (751 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Error starting Directx Error

Hero (Retired)
@EzioAuditore95PL

Tak sie neistety czasem dzieje gdy dany sterownik "nie pasuje" do wersji gry,
Jesli gra dziala na starszym sterowniku - po prostu nie aktualizuj go,
Nvidia za jakis czas znow zaktualizuje sterownik (robi to czesto) i wtedy sprawdzisz czy gra pojdzie z tym nowszym sterownikiem

Nie jestem pracownikiem EA
Wiadomość 3 z 6 (727 wyświetleń)

Community Manager

Hej @EzioAuditore95PL 

Dzięki za Twoje zgłoszenie. Sprawdź również, czy problem będzie występował jeśli wykonasz "czystą instalację" sterownika. Instrukcja - tutaj.

Miej również na uwadze, że zarówno Battlefield 1, Star Wars Battlefront 2 jak i FIFA 20, mają podane w minimalnych wymagania kartę NVIDIA GTX 660 2GB. Porównując parametry tej karty oraz Twojej jest ona poniżej minimalnych wymagań tych gier. 

Wiadomość 4 z 6 (715 wyświetleń)

★★ Novice

Hello.

I did a clean installation of the driver to version 461.72, nothing but another error pops up:

,,DirectX function ”hr1” failed with DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED (‘’The video card has beed physically removed from the system, or a driver upgrade for the video card has occurred.’’). GPU: ‘’NVIDIA GeForce GTX 950M’’ , Driver: 46172. This error is usually caused by the graphics driver crashing; try installing the latest drivers. Also, make sure you have a supported graphics card with at least 2GB. ”

Wiadomość 5 z 6 (677 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

★★ Novice

BF1 or Star Wars Battlefront 2 games run for me at a minimum of 30 fps, on medium graphics settings in the older version of GeForce Game Ready 446.14 drivers.

Wiadomość 6 z 6 (676 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

black-origin-bg

ZASADY I WYTYCZNE FORUM ORIGIN

Przestrzegaj tych zasad i wytycznych, gdy publikujesz coś na forum Origin.

Przeczytaj zasady

ea-help-promo-2

Masz problem z połączeniem z grą?

Jeśli nie możesz się połączyć z grą EA, wykonaj poniższe kroki, aby rozwiązać problemy.

Rozwiązywanie problemów z połączeniem