Battlefield 1 - powtarzajace sie spadki fps.

autor: Reykuu
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Battlefield 1 - powtarzajace sie spadki fps.

[ Edytowane ]
★ Novice

Witam, gram w bf1 od paru miesięcy, ale problem wystepuje dopiero od 1-2 tygodni. Otoz podczas gry w stalych 60 fps po jakichs czasem 20-30 a czasem 5 minutach gra ma spadki trwajace kilkadziesiat sekund do 10-15 fps. Po tym czasie wszystko wraca do normy i gra znowu przez jakis czas dziala w 60 stalych, potem znowu spada po paru minutach. Jest to meczace. Probowalem juz reinstallu win10, reinstalu i naprawy gry i origina, zmian ustawien karty graficznej w panelu nvidia..ale prosciej bedzie tak:

-w panelu mam ustawiona gtx960m do gry, jest ustawiona na max wydajnosc, physx tez na gpu (przy physx na cpu gra poza spadkami tak jakby sie zacinala, animacja byla nieplynna)

-laptop ma ustawione maximum performance w planie bateryjnym, uzycie cpu ustawione 99-95% max-min

-dropy wystepuja niezaleznie od rozdzielczosci czy ustawien graficzynych, oraz niezaleznie od dx12 (probowalem wszystkiego w grze, limitowania fps, ograniczania i nieograniczania gpu etc.)

-gra byla testowana w wylaczonej i wlaczonej optymalizacji pelnoekranowej,uruchamiana jako administrator oraz nie, tak samo origin

-geforce experience ma wszystko powylaczane

-rejestr jest wyczyszczony ccleanerem, tak samo smieci i inne tymczasowe

-tryb gry - nie mam przycisku wylaczenia go gdy wchodze w opcje, ale wszystko poodznaczalem/powylaczalem co moglem

-avast testowany w trybie gry i bez niego, oraz przy wylaczeniu go calkowicie - nic to nie dalo

mimo ustawienia wszystkiego gra chodzi plynnie, ale dropy wystepuja tak czy siak, ale! zauwazylem ciekawa przypadlosc - podczas dropow w grze, stopien uzycia mojego CPU spada z 50-60% do ~15-20% (zalaczam screeny).

 

W innych grach tak nie mam, co jest Battlefield? Nigdy wczesniej nie mialem tego problemu