Apex HQ logowanie

autor: kuba100191
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Zaakceptowane rozwiązanie

Apex HQ logowanie

★ Novice

Witam mam problem z aplikacja do gry Mass Effect Andromeda (APEX HQ). Mianowicie mianowicie kiedy probuje sie zalogowac wyskakuje komunikat ,, Safari nie moze otworzyc tej strony: zbyt wiele przekierowan" Jakies pomysly sugestie?? Moj telefon to iPhone 6s wersja iOS 11.2.5

Wiadomość 1 z 3 (428 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Zaakceptowane rozwiazanie

Dot.: Apex HQ logowanie

[ Edytowane ]

Hej,

Zajrzyj do TEGO artykułu. Znajdziesz tam potrzebne kroki do wykonania.

Spoiler

I’m on iOS, and I can’t log in because I keep getting a ‘too many redirects’ error. How do I get around this?

To fix this issue, there are a few things you can try:

• Ensure private browsing in Safari is turned off.
  • Go to Settings>Safari>Block Cookies and if cookies are set to ‘Always Block,’ please change this to another setting.
  • Go to Settings>Safari>Advanced>Website Data and hit ‘Remove All Website Data.’ You may need to restart your phone for these changes to take effect.

If none of those steps resolve the issue, you can also try turning off the pop-up blocker setting for Safari, or turning on ‘Do Not Track.’

Zobacz w watku

Wiadomość 2 z 3 (574 wyświetleń)

Wszystkie odpowiedzi

[ Edytowane ]

Hej,

Zajrzyj do TEGO artykułu. Znajdziesz tam potrzebne kroki do wykonania.

Spoiler

I’m on iOS, and I can’t log in because I keep getting a ‘too many redirects’ error. How do I get around this?

To fix this issue, there are a few things you can try:

• Ensure private browsing in Safari is turned off.
  • Go to Settings>Safari>Block Cookies and if cookies are set to ‘Always Block,’ please change this to another setting.
  • Go to Settings>Safari>Advanced>Website Data and hit ‘Remove All Website Data.’ You may need to restart your phone for these changes to take effect.

If none of those steps resolve the issue, you can also try turning off the pop-up blocker setting for Safari, or turning on ‘Do Not Track.’

Wiadomość 2 z 3 (575 wyświetleń)

★ Novice

zadzialalo dzieki za pomoc

Wiadomość 3 z 3 (413 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

ea-promo

Zabezpiecz swoje konto EA

Gdy będziesz ustawiać urządzenie jako zaufane, wyślemy Ci kod, by się upewnić się, że Ty to Ty.

Dowiedz się więcej o weryfikacji logowania

ea-help-promo-2

Masz problem z połączeniem z grą?

Jeśli nie możesz się połączyć z grą EA, wykonaj poniższe kroki, aby rozwiązać problemy.

Rozwiązywanie problemów z połączeniem