pvz garden warfrae 2 wilt niet opstarten

door BigManJerry_026
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

pvz garden warfrae 2 wilt niet opstarten

★ Novice

net pvz garden warfare 2 deluxe edition gekocht via de EA launcher op de pc en gedownload, maar elke keer als ik hem probeer op te starten, krijg ik een error code waarin staat " there is a problem with your game's setup. please reinstall the game and try again". meerdere keren geprobeerd de game te repairen en opnieuw geinstalleerd maar dan alsnog, krijg ik dezelfde error code.

wat kan ik doen?

Bericht 1 van 6 (446 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: pvz garden warfrae 2 wilt niet opstarten

★ Novice

hoi,

 

het is me gelukt hoor, heb inplaats van op EA app nu geprobeerd via origin te downloaden en via daar werkt het wel.
ik heb niet precies kunnen uitvogelen wat het nou precies was maar hij doet het tenminste.

dankjewel voor de tijd en een prettige weekend toegewenst

In thread bekijken

Bericht 5 van 6 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: pvz garden warfrae 2 wilt niet opstarten

Community Manager

Hey @BigManJerry_026,

 

Dat is een heel vervelende error inderdaad. Vooral omdat hij erg breed is en eigenlijk niet echt goed op te lossen is zonder er nogal wat tegenaan te gooien.

 

Je zou kunnen proberen om de Windows Wedia Feature Pack te installeren, wat benodigd is om veel spellen te kunnen draaien.

 

Op het Engelstalige forum zijn er een aantal threads over, een daarvan is deze en deze. Hierin wordt verwezen naar het een video waarin iemand laat zien hoe je deze Media Feature Pack kunt installeren, en eventueel andere stappen.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 6 (413 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pvz garden warfrae 2 wilt niet opstarten

★ Novice

ik heb het geprobeerd, maar kom op niks nieuws uit, nogsteeds hetzelfde error op het scherm.

Bericht 3 van 6 (401 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pvz garden warfrae 2 wilt niet opstarten

Community Manager
@BigManJerry_026, oké, jammer.

Zou je kunnen kijken of dat het updaten van de Microsoft Visual C++ Redistributable misschien helpt?
https://learn.microsoft.com/nl-nl/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 6 (393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pvz garden warfrae 2 wilt niet opstarten

★ Novice

hoi,

 

het is me gelukt hoor, heb inplaats van op EA app nu geprobeerd via origin te downloaden en via daar werkt het wel.
ik heb niet precies kunnen uitvogelen wat het nou precies was maar hij doet het tenminste.

dankjewel voor de tijd en een prettige weekend toegewenst

Bericht 5 van 6 (385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pvz garden warfrae 2 wilt niet opstarten

Community Manager
@BigManJerry_026, oh, oké. Goed om te lezen dat het weer werkt. Standard smile

Veel speel plezier.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help