Re: Store loopt vast en aankoop verschijnt niet.

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Store loopt vast en aankoop verschijnt niet.

★★★ Newbie

Hi,

 

Restoring Purchase blijft draaien naar aankoop. Mijn aankoop verschijnt niet en ik kan ook de store niet meer openen. Zelfde issue als deze hier: https://answers.ea.com/t5/Plants-vs-Zombies-2/Infinite-Restoring-Purchases/td-p/10575196

Ik heb alle stappen in deze post gevolgd maar het heeft mijn probleem niet verholpen. 

- Device Model: Nokia 7.2

- Manufacturer and OS version: Nokia, Android, OS 10 Build 00WW_2_410_SP06 (System check this morning: 'Your system is up to date')

- Game Version (Select the settings icon on the main menu > Select "Build Version"): a:9.2.2 | d:0.0.0

- Player ID (Select the settings icon on the main menu > Select "Build Version"): ED29F0A0-A88A-4AAD-9357-A34AC626838B (assuming that it is [...]F ZERO A ZERO[...] and not  OAO.)

 

Help appreciated.

 

Dank

 

 

Bericht 1 van 7 (1.174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Store loopt vast en aankoop verschijnt niet.

Community Manager
@gq8i2fjvy9fb, helaas is Google Play de 'winkel' waar je je aankopen hebt gedaan, vandaar dat je ook terug moet naar die winkel als je wilt kijken of je in aanmerking komt voor een terugbetaling.

Om zeker te zijn van alles en of dat dit de enige mogelijke optie is, raad ik je aan onze klantenservice te kunnen contacteren via https://help.ea.com/nl/contact-us.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (1.139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: Store loopt vast en aankoop verschijnt niet.

Community Manager
Hey @gq8i2fjvy9fb,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum en wat vervelend om te horen dat jij ook last hebt van dit probleem met Plants vs Zombies 2.

Het is inderdaad zo dat we nog steeds dit probleem aan het onderzoeken zijn en dat het waarschijnlijk mogelijk meerdere updates vergt om het in z'n geheel op te lossen. Helaas is er op dit moment geen update beschikbaar wat de actuele stand van zaken zijn met betrekking tot dit probleem.

Excuus voor de eventuele ongemakken en bedankt voor je raport en geduld!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 7 (1.167 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Store loopt vast en aankoop verschijnt niet.

★★★ Newbie

Hallo, ik heb de game inmiddels getest op andere devices, verwijdert en nieuw geïnstalleerd. Het gekochte item verschijnt niet en de store blijft vastlopen. Ik vraag bij deze mijn aankoopbedrag terug. ik heb via Google Pay betaald. Wat gegevens hebben jullie hiervoor van mij nodig/

 

Bedankt,

 

Roman

Bericht 3 van 7 (1.152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Store loopt vast en aankoop verschijnt niet.

Community Manager
@gq8i2fjvy9fb, helaas kunnen wij via het forum, nog onze Live Support, je niet helpen met een eventuele terugbetaling van je aankopen. Het beste wat je kunt doen hiervoor is contact opnemen met de winkel waar je de aankopen hebt gedaan, wat in dit geval waarschijnlijk Google Play is.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 7 (1.148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Store loopt vast en aankoop verschijnt niet.

★★★ Newbie

"Return something you bought online with Google Pay

If you used Google Pay to buy something from a non-Google website or app, contact the retailer’s customer support team."

Bericht 5 van 7 (1.143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Store loopt vast en aankoop verschijnt niet.

Community Manager
@gq8i2fjvy9fb, helaas is Google Play de 'winkel' waar je je aankopen hebt gedaan, vandaar dat je ook terug moet naar die winkel als je wilt kijken of je in aanmerking komt voor een terugbetaling.

Om zeker te zijn van alles en of dat dit de enige mogelijke optie is, raad ik je aan onze klantenservice te kunnen contacteren via https://help.ea.com/nl/contact-us.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 7 (1.140 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Store loopt vast en aankoop verschijnt niet.

★★★ Newbie

Ik heb de game nu gede-installeerd en kijk wellicht over enkele weken terug. Het is mij te veel gedoe voor 4,99 refund. Iig bedankt voor je moeite.

 

Gr.

Roman

Bericht 7 van 7 (1.137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help