Pvz 2 crashes while playing arena

door oneman48
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★ Novice

Ik net ook weet 2x bij 2 pogingen. Met wifi en 4g. Dus ik was te optimistisch denk ik. Echt ontzettend ergerlijk.

Bericht 11 van 16 (807 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★★ Novice

@EA_Leeuw 

Helaas dat het zo lang duurt, maar ik ben er nu wel klaar mee, ik was goed bezig om tijdens de kerstvakantie te gamen, maar ik stop ermee, het wordt te frustrerend. Ik mag niet vloeken, maar tjonge tjonge tjonge. Het heeft me 2 eerste plaatsen gekost in de Jade league, credits naar de knoppen, want de nieuwe arena mode heeft nog steeds dezelfde bug. No more PvZ2…

Bericht 12 van 16 (803 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★ Novice
@GalactusTGHIUM Pas 1x getest, maar las dat het niet gebruiken van de ice peashooter de oplossing is en dat lijkt te werken.
Bericht 13 van 16 (802 Weergaven)

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★★★★ Expert
Als het spel willekeurig en steeds vaker zich afsluit of vastloopt, is het beter dan deze niet meer te gebruiken, tot er een oplossing komt van het team, wat toch na de feestdagen zal gebeuren.

Er zijn vast andere zaken die je kan doen.

Groetjes.
Bericht 14 van 16 (797 Weergaven)

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

Community Manager
Hey @GalactusTGHIUM,

Vervelend om te lezen dat je zoveel last hebt van het probleem.

Helaas is er nog geen update beschikbaar vanuit de PvZ teams. Het wordt nog steeds onderzocht. Helaas kan dit wat langer duren vanwegen de kerstdagen en oud & nieuw.

Misschien heb je iets aan de post van oneman48?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 15 van 16 (785 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★★ Novice

@EA_Leeuw 

Bedankt voor je antwoord en het niet gebruiken van de ice peashooter helpt, alleen dan haal ik niet meer zo’n hoge scores. Het gevolg is dat ik nu buiten de Jade league val en dat ik niet mijn prijzen kan innen. Tis armoede in deze tijden, ik snap het wel, maar het helpt mij niet, echt slecht zoiets.

Bericht 16 van 16 (778 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help