december 2021
Pvz2 crashes everytime Inplay arena on nu Android phone. This starter yesterday afternoon, after the new arena League started. It seems like a bug, becauae someone else reported it too in the reviews.
december 2021
december 2021
december 2021
Nee, helaas. Wat ikzelf en ook andere gebruikers merken, waaronder mijn zoon op een ander device met een ander account, is dat de app crashes bij het spelen van arena. Dit treedt op sinds de laatste refresh van eergisteren.
Je ziet het ook terug bij de gebruikers reviews. Het ligt dus niet aan mijn spel of account, omdat het bij veel gebruikers tegelijk is begonnen.
december 2021
Deze reactie snijdt geen hout, omdat het probleem bij veel meer mensen tegelijk is ontstaan.
december 2021
december 2021
Ik zie duidelijk vooruitgang. Gisteravond crashte het nog in 50÷ van de gevallen (daarvoor 100÷) en vanochtend een aantal keer gespeeld zonder crash.
december 2021
Net weer twee crashes. WiFi uitgeschakeld en gespeeld met 4g en toen ging het goed. Zou het met timeouts te maken kunnen hebben? Is pvz2 hier gevoeliger voor geworden? Zou qua timing wel vreemd zijn overigens.
december 2021 - laatst bewerkt december 2021
Hey @oneman48,
Ik heb goed nieuws en minder goed nieuws.
Het goede nieuws is dat we inderdaad nu ook hier volledig op de hoogte zijn van dat sommige spelers crashes ervaring met PvZ 2 terwijl ze in de Arena spelen. Deze rapporten worden onderzocht en de teams hopen zo snel mogelijk met een spel-update óf een server update te komen.
Het minder goede nieuws is, is dat we helaas geen specifiek tijdsbestek hebben wanneer dit zal zijn. Nu ook vooral met de kerstdagen en oud/nieuw zijn de teams wat rustiger.
december 2021
- laatst bewerkt
december 2021
door
EA_Leeuw
Goed om te lezen dat er aan gewerkt wordt, jammer dat het nog voortduurt, want de laatste 10 potjes ben ik minimaal 4 keer gecrasht. Hoe dan ook, bedankt voor het bericht. Fijne feestdagen
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help