Re: Pvz 2 crashes while playing arena

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Pvz 2 crashes while playing arena

★★ Novice

Pvz2 crashes everytime Inplay arena on nu Android phone. This starter yesterday afternoon, after the new arena League started. It seems like a bug, becauae someone else reported it too in the reviews.

Bericht 1 van 16 (1.072 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

Community Manager
Hey @oneman48,

Welkom op het Nederlandstalige forum!

Even een vraagje, is het toevallig hetzelfde probleem als dit?
https://answers.ea.com/t5/Plants-vs-Zombies-Games/Zombies-vs-plants-2-player-id/m-p/11122103/highlig...
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 16 (1.068 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @oneman48.

Herstart het spel. Nagaan dat de instellingen voor locatie, taal, datum en tijd juist ingesteld worden. Zorg dat je bent verbonden met het internet en aangemeld met de juiste account(s). Herstart je platform. Spel bijwerken. Later nog eens proberen.
Indien mogelijk, spel gaan repareren, met hiervoor beschikbare opties.
Platform helemaal bijwerken, inclusief updates voor benodigde diensten en functies.
Je helemaal afmelden, een paar minuten tot uren wachten en daarna weer aanmelden met de juiste account(s).
Spel helemaal verwijderen en opnieuw installeren, hiervoor is het betert dat jouw EA / Origin account gekoppeld is, om spelvoortgang te behouden.
Met een andere platform testen.

Groetjes.
Bericht 3 van 16 (1.068 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★ Novice

Nee, helaas. Wat ikzelf en ook andere gebruikers merken, waaronder mijn zoon op een ander device met een ander account, is dat de app crashes bij het spelen van arena. Dit treedt op sinds de laatste refresh van eergisteren.

Je ziet het ook terug bij de gebruikers reviews. Het ligt dus niet aan mijn spel of account, omdat het bij veel gebruikers tegelijk is begonnen.

Bericht 4 van 16 (1.059 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★ Novice

Deze reactie snijdt geen hout, omdat het probleem bij veel meer mensen tegelijk is ontstaan.

Bericht 5 van 16 (1.057 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

Community Manager
@oneman48, ik zie het inderdaad staan bij de reviews in de GPlay Store en Apple App Store. Ik ga het onderzoeken, dankjewel!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 16 (1.049 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★ Novice

Ik zie duidelijk vooruitgang. Gisteravond crashte het nog in 50÷ van de gevallen (daarvoor 100÷) en vanochtend een aantal keer gespeeld zonder crash.

Bericht 7 van 16 (1.041 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

★★ Novice

Net weer twee crashes. WiFi uitgeschakeld en gespeeld met 4g en toen ging het goed. Zou het met timeouts te maken kunnen hebben? Is pvz2 hier gevoeliger voor geworden? Zou qua timing wel vreemd zijn overigens.

Bericht 8 van 16 (1.030 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @oneman48,

Ik heb goed nieuws en minder goed nieuws.

Het goede nieuws is dat we inderdaad nu ook hier volledig op de hoogte zijn van dat sommige spelers crashes ervaring met PvZ 2 terwijl ze in de Arena spelen. Deze rapporten worden onderzocht en de teams hopen zo snel mogelijk met een spel-update óf een server update te komen.

Het minder goede nieuws is, is dat we helaas geen specifiek tijdsbestek hebben wanneer dit zal zijn. Nu ook vooral met de kerstdagen en oud/nieuw zijn de teams wat rustiger. Frown

EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 16 (1.029 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pvz 2 crashes while playing arena

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Goed om te lezen dat er aan gewerkt wordt, jammer dat het nog voortduurt, want de laatste 10 potjes ben ik minimaal 4 keer gecrasht. Hoe dan ook, bedankt voor het bericht. Fijne feestdagen

Bericht 10 van 16 (1.019 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help