A bug problem

door x9ipo8cujf51
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

A bug problem

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste

 

Ik heb vandaag een plant met de naam parsnip gekocht voor 2,99 euro maar wanneer ik de aankoop heb gedaan heb ik die plant niet hoe zit het eigelijk en wat moet ik doen om mijn plant te krijgen.

 

Met vriendelijke groeten

Yasin

 

 

 

Best

 

Today I bought a plant called parsnip for 2.99 euros but when I made the purchase I don't have that plant what about and what do I have to do to get my plant.

 

 

With best regards

Yasin

Bericht 1 van 3 (982 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: A bug problem

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @x9ipo8cujf51.


Het kan wel tot 36 uren duren, voordat een aankoop / bestelling gedaan via Origin, is verwerkt.
Als de aankoop / bestelling via een andere winkel is gedaan kan dit tussen de 24 en 72 uren duren, als er ook andere voorwaarden zijn. Je zal contact opnemen met deze winkel, bij problemen of onduidelijkheid.
Nagaan bij je aankoopgeschiedenis of je aankoop / bestelling wel gelukt is. Als er fouten zijn, dan nagaan of de gegevens juist ingevuld zijn, want een kleine fout is snel gemaakt. Probeer het dan of later nogmaals.
Een andere betalingsmethode gebruiken.

Zorg ook dat je aangemeld bent met de juiste account(s), doe dat voordat je een aankoop / bestelling gaat doen.

Herstart het spel eens.
Ook je volledig afmelden, wacht een aantal uren of minuten, daarna je weer aanmelden met de juiste account(s).
Herstart je platform.
Nagaan dat het spel en je platform zijn bijgewerkt.
Staan de instellingen voor locatie, datum en tijd wel juist ingevuld.
Het gebruik van een bekabelde internetverbinding ligt nog steeds de voorkeur.


Dit is een forum, geen helpdesk.
Persoonlijke gegevens dien je niet in het openbaar als online te vermelden.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (972 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: A bug problem

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @x9ipo8cujf51,

Op welk platform speel je het spel? Is dit iOS of Android?

En om welk spel gaat dit precies?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help