Re: wachtwoord was veranderd maar kan nog steeds niet inloggen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

wachtwoord was veranderd maar kan nog steeds niet inloggen

★★★ Newbie

Beste mensen.

Ik zit nu al voor 2 dagen te worstelen met mijn account. Ik kan er niet meer op omdat het blijft zeggen 'Je gegevens zijn onjuist of verlopen. Probeer het opnieuw of reset je wachtwoord.' Ik heb al 3 keer geprobeert mijn wachtwoord te veranderen maar het blijft dit zeggen. Ik weet echt niet op dit moment wat ik kan doen.

Bericht 1 van 4 (815 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

★★★★★ Expert
Hallo @StrangeBoss03

Je kan je wachtwoord aanpassen hier zo: https://signin.ea.com/p/web2/resetPassword Kies een sterk (vanaf 15 tekens) en uniek wachtwoord.
Als je een kinderaccount hebt, dan zie hier: https://help.ea.com/nl/help/account/update-your-child-s-underage-account-password/ Kinderaccounts van EA hebben geen toegang tot online functies en je kan er niet mee aanmelden op de websites van EA.
Probeer je ook voor de juiste EA / Origin account, het wachtwoord te wijzigen?

Gebruik de webbrowser en computer hiervoor.
Zorg dat de webbrowser is bijwerkt.
De cache van de webbrowser leegmaken en Cookies wissen.
Zorg dat je bent verbonden met een bekabelde internetverbinding, bij voorkeur.
De functies uitproberen, zoals: Veilig starten, privémodus en nieuw profiel aanmaken.
Mogelijk heb je bepaalde software nog draaien, die voorkomt dat dit proces juist kan werken.

Heb je wel nog toegang tot de e-mail account waarmee de EA / Origin account was gekoppeld? Zo niet, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (797 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Hallo @RealSimmor0 

Nee mijn account is geen kinderaccount. en ik heb al 5 keer nu mijn wachtwoord geprobeerd te wijzigen. Ja het email bestaat nog omdat ik wel emails binnen krijg dat ik mijn wachtwoord kan aanpassen.
Ik kan wel op dit account aanmelden maar niet op mijn anderen (ik heb nu dit account zodat ik wel de free games kan spelen)
Maar elke keer waneer ik mijn wachtwoord aanpas (want het zegt wel dat mijn wachtwoord is aangepast) kan ik nog steeds niet inloggen

Bericht 3 van 4 (783 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Je dient de stappen te doen voor het EA / Origin account waarmee je niet meer kan aanmelden, @StrangeBoss03.
Als die niet je verder helpen, zal contact moeten gaan opnemen met de helpdesk. Dit zal gaan via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Jouw regio op "United States" instellen. Alle gegevens invullen. Start de chat in het Engels.

De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Eigenlijk hoef je maar 1 EA / Origin account aan te maken. Ook het samenvoegen, indien dit mogelijk is, zal gaan via helpdesk. Dat is niet zonder risico's.

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (776 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen