juni 2020
Beste mensen.
Ik zit nu al voor 2 dagen te worstelen met mijn account. Ik kan er niet meer op omdat het blijft zeggen 'Je gegevens zijn onjuist of verlopen. Probeer het opnieuw of reset je wachtwoord.' Ik heb al 3 keer geprobeert mijn wachtwoord te veranderen maar het blijft dit zeggen. Ik weet echt niet op dit moment wat ik kan doen.
juni 2020
juni 2020
Hallo @RealSimmor0
Nee mijn account is geen kinderaccount. en ik heb al 5 keer nu mijn wachtwoord geprobeerd te wijzigen. Ja het email bestaat nog omdat ik wel emails binnen krijg dat ik mijn wachtwoord kan aanpassen.
Ik kan wel op dit account aanmelden maar niet op mijn anderen (ik heb nu dit account zodat ik wel de free games kan spelen)
Maar elke keer waneer ik mijn wachtwoord aanpas (want het zegt wel dat mijn wachtwoord is aangepast) kan ik nog steeds niet inloggen
juni 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen