maart 2018
Ik heb gister de sims 4 aangeschaft en had toen geen enkel probleem met het spelen van het spel.
Sinds vandaag krijg ik telkens de foutmelding:
Opstarten niet mogelijk:
De sims 4 draait niet op de videokaart van dit systeem. enzv.
Ik heb gekeken via de site van canirun it, en mijn PC voldoet aan alle eisen.
Ik speel op een desktop, heb een AMD Radeon HD 7900 Series, heb al geprobeerd om origin in-game uit te schakelen en heb het spel ook ' gerepareerd' via Origin.
PLEASE help !
Opgelost! Ga naar oplossing.
mei 2018 - laatst bewerkt mei 2018
Even voor de duidelijkheid, je krijgt deze foutmelding te zien?
Opstarten niet mogelijk:
De sims 4 draait niet op de videokaart van dit systeem.
In dat geval kan je ook het volgende proberen:
maart 2018
Hey @SennolZ,
Door middel van een DxDiag kan ik nakijken wat de mogelijke oorzaak van het probleem is.
Soms komt het voor dat je de ingebouwde videokaart gebruikt in plaats van de Radeon. Lees deze handleiding voor van @Phantomlover1717 waarin staat hoe je de juiste videokaart kunt selecteren.
maart 2018
@EA_Jason Hierbij mijn DxDiag, voor foutmelding over sims 4 videokaart !
Alvast bedankt
maart 2018
De DxDiag ziet er goed uit en met de specificaties van jouw computer zou het gewoon moeten werken.
Had je al de handleiding van Phantom geprobeerd?
mei 2018
ik heb sinds kort ook dit probleem en heb volgens mij alles al geprobeerd zelfs mijn pc zo goed als terug gebracht naar fabrieksinstellingen. hierbij stuur ik ook mijn dxdiag mee maar ook daarmee is volgens mij geen probleem. heb ook alles alweer opnieuw geïnstalleerd maar ook dit mocht niet baten hopelijk kunnen jullie mij helpen ik weet me echt geen raad meer en baal er enorm van dat ik mijn spel niet meer kan spelen want hij heeft het wel altijd gedaan
mei 2018
Zo te zien heb je een 1050 die De Sims 4 makkelijk aan zou moeten kunnen.
Als je dezelfde foutmelding krijgt als @SennolZ, volg dan deze handleiding.
mei 2018
mei 2018
@TalietjeXX Goed dat je dat gedaan hebt, maar heb je al de handleiding gevolgd die ik je verzonden had?
Even voor de duidelijkheid, je krijgt deze foutmelding te zien?
Opstarten niet mogelijk:
De sims 4 draait niet op de videokaart van dit systeem.
In dat geval kan je ook het volgende proberen:
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen