mei 2021
als ik via steam sims 4 wil opstarten start die automatische origin op . waar ik dan de melding op krijg de origin store is momenteel uitgeschakeld omdat hij vanuit een andere toepassingis gestart . start orgign opnieuw op om toegang te krijgen tot de store
mei 2021
mei 2021
okeee mijn excusses voor het plaatsen op de vekeerde locatie
ik heb idd origin op mijn pc staan die start stream ook automatic op als ik slims wil spelen maar dan komt er daar te staan dat de store niet beschikbaar is bla bla bla.
heb veder geen software of virus scanners aan staan
groet
mei 2021
Hey @sandervdwoud,
Welkom op het forum en geen probleem! Het lijkt toch meer een Origin probleem te zijn dus we houden hem hier.
Kun je ons laten weten of het volgende helpt?
- Opschonen van de cache zoals hier uitgelegd
- Opnieuw installeren van Origin zoals hier uitgelegd
- Herstart jouw computer hierna opnieuw op en start Origin eerst als administrator (rechterklik op het Origin Icoontje, kies start als administrator)
- Start hierna ook Steam op als administrator en start het spel
Laat ons weten of dat helpt!
- EA_Neil
mei 2021
mei 2021
nee dan staat het er niet maar kan aleen de game openen via steam als ik het via orgin wil doen dan staat er dat ik hem moet kopen
mei 2021
mei 2021
nee dan krijg ik de melding er van niet dat de shop bla bla maar dan gebeurd er gewoon niks
mei 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen