Re: origin wil niet updaten

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

origin wil niet updaten

★★★★ Novice

Hey!

Sinds een tijdje krijg ik de melding om origin te updaten: 'Onze excuses voor het ongemak, maar we moesten je verbinding verbreken omdat er een verplichte update is uitgebracht. Verlaat je game en start Origin opnieuw op om de nieuwste update te installeren en weer online te gaan.'

Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar ik krijg telkens de melding dat er iets is fout gelopen: 

Oeps, er is iets misgegaan tijdens de installatie

Stop de installatie en begin opnieuw. Je kunt zo weer aan de slag.

Hier vind je hulp:

help.ea.com/origin

Foutcodes

21:0

Weten jullie wat ik kan doen? Ik heb een mac high sierra 10.13.6

Bericht 1 van 2 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: origin wil niet updaten

★★★★★ Expert
Hallo @stridje96,

Begin met de cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Zorg dat je verbonden bent met het internet, je over de juiste rechten hebt en geen software hebt draaien, die de installatie tegenwerkt.

Je dient het installatiepakket en bestaande Origin in "Applicaties" naar de prullenbak te verplaatsen. Dan de prullenbak leegmaken. Download het installatiepakket opnieuw. Probeer deze te installeren.
Laatste versie van de Origin cliënt kan je hiervan downloaden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (275 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen