Re: origin en steam connecten niet

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

origin en steam connecten niet

★★★ Newbie

Origon en steam maken geen connectie met elkaar als ik het spel probeer te starten. ik kan ze niet aan elkaar linken ook al heb ik Origin voor het eerst geinstalleerd. ik kan mezelf hierdoor niet registreren in het spel Spore en kan dus ook niet inloggen. omdat ik me niet in kan loggen worden mijn spelgegevens wanneer ik speel via Steam niet opgeslagen en moet ik steeds opnieuw beginnen.

Bijwekingen: ik wil mijn laptop tegen de muur smijten.

groet, Roy

Bericht 1 van 3 (583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

★★★★★ Expert
Hallo @JR-BEASTHEID,

Controleer of je wel met de juiste accounts bent aangemeld, verbonden bent met het internet en geen software hebt draaien die beiden cliënt kan tegenwerken / tegenhouden.

Zie dit algemeen onderwerp: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/FAQ-EA-games-op-Steam/m-p/9246340#M6432

Mocht er een probleem zijn met jouw Origin / EA account, dan zal je contact opnemen met de helpdesk, om te kijken wat zij hierbij kunnen helpen.
Dit verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en dan alle gegevens invullen.
Begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
De Nederlandstalige (telefonische) helpdesk is gesloten.

Mocht het gaan om een probleem met Steam, dan zal je contact opnemen met hun ondersteuning hiervoor.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (568 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
Hey @JR-BEASTHEID,

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt. Ik geloof dat omdat Spore een oude spel is het helaas niet de cross-account link progressie heeft tussen Origin en Steam. Kun je ons toevallig meer vertellen over de foutmelding?

Mocht je het account handmatig willen linken kun je dat zo proberen:

1. Ga naar help.ea.com
2. Meld je af als je al aangemeld staat
3. Druk op aanmelden
4. Selecteer Steam onderin in plaats van jouw EA email/wachtwoord
5. Eenmaal aangemeld, en nog niet gelinkt, zal het met wat geluk vragen om te linken door in te loggen met jouw EA account.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 3 (565 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen