online wel kunnen inloggen de app niet

door Itsjegirl04
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

online wel kunnen inloggen de app niet

★★★ Newbie

hallo ik hoop dat jullie me met dit probleem kunnen helpen. ik kan via origin de website gewoon inloggen hetzelfde geld met EA, maar zodra ik in de apps probeer in te loggen doet ie niks meer. ik, heb alles geprobeerd maar niks lukt                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Bericht 1 van 4 (853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: online wel kunnen inloggen de app niet

Community Manager
Hey @Itsjegirl04,

Dat klink inderdaad vervelend!

Dus even samengevat; als je via Origin/EA app wilt inloggen, lukt er helemaal niks? En krijg je ook een foutmelding o.i.d.?

Maar zodra je via de website, Origin.com of profile.ea.com bijvoorbeeld wilt inloggen, lukt het wel?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 4 (837 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: online wel kunnen inloggen de app niet

★★★ Newbie

precies online wel in de apps niet!

Bericht 3 van 4 (808 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: online wel kunnen inloggen de app niet

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Itsjegirl04, oké. En krijg je een foutmelding als je via de Origin app wilt inloggen op je computer?

Zo ja, zou je daar misschien een screenshot van kunnen posten?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (785 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen