Re: nieuw hulpmiddel installeren - origin issue

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

nieuw hulpmiddel installeren - origin issue

★★★ Newbie

Ik kan SIMS4 al even niet opstarten omdat Origins de melding blijft geven 'dat er toestemming nodig is om een nieuw hulpmiddel op te starten'.

Telkens ik mijn paswoord ingeef, krijg ik de foutmelding 'fout paswoord'. Heb ondertussen al drie keer gewijzigd maar het blijft een foutmelding geven.

Ter info: is op een mac. Kan iemand helpen?

Bericht 1 van 6 (910 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: nieuw hulpmiddel installeren - origin issue

★★★★★ Expert
Je dient hier het wachtwoord dat bij jouw gebruikersaccount hoort in te vullen, @MillieVanillie7. Dus niet die van jouw EA / Origin account.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (900 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: nieuw hulpmiddel installeren - origin issue

★★★ Newbie

Hallo! Ik geef het wachtwoord in gelinkt aan mijn apple ID is dat correct? 

Bericht 3 van 6 (887 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: nieuw hulpmiddel installeren - origin issue

★★★★★ Expert
Meld je daarmee aan, als gebruiker, op je systeem, @MillieVanillie7?
Bericht 4 van 6 (869 Weergaven)

Re: nieuw hulpmiddel installeren - origin issue

★★★ Newbie

Kun je iets specifieker zijn? Welk systeem bedoel je en hoe kan ik dit resetten? Heel erg bedankt!

Bericht 5 van 6 (863 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: nieuw hulpmiddel installeren - origin issue

★★★★★ Expert
Nadat die is gestart, ga je toch aanmelden op jouw gebruikersaccount, @MillieVanillie7? Naast een gebruikersnaam dien je vast ook een wachtwoord in te voeren.

Voor het installeren van systeeminstellingen en software heb een gebruikersaccount van het type Administrator nodig. Heb je die niet, dan zal iemand anders bij jou in de buurt (gezin, familie) dit hebben als je dit platform deelt met anderen. Zo nodig deze persoon om hulp vragen hierover.

Het is dit wachtwoord dat hoort bij jouw gebruikersaccount dat je dient in te vullen bij het hulpprogramma.
Mocht je het wachtwoord niet meer weten, dan kan je via een andere gebruikersaccount proberen om het hulpprogramma te installeren. Je dient contact op te nemen met Apple hoe je jouw wachtwoord is te herstellen.

Een nieuwe gebruikersaccount van het type Administrator kan aanmaken: https://support.apple.com/nl-nl/guide/mac-help/mtusr001/mac


Groetjes.
Bericht 6 van 6 (814 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen