mijn sims 4 start niet op

door lievevanroekel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team

Hey @Naomidebruyne14,

 

Je kunt hiervoor de zogenaamde 50/50 methode voor gebruiken.

 

Wat je doet is eerst de top 50% van jouw mods verwijderen/verplaatsen en kijken welke 50% het probleem geeft. Daarna haal je 50% weg van de 50% de het probleem geeft en kijkt welke daarvan het probleem geeft. Zo ga je door totdat je het probleem hebt gevonden Standard smile

 

Op deze manier test je veel efficiënter en hoef je niet alles 1 voor 1 te testen.  

Jason.png
Bericht 21 van 109 (2.499 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★ Novice

Hey @EA_Jason

 

krijg zonet bij het downloaden van sims 4 volgende melding.

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het zo nog een keer. Fout: 327684:1.

dit gevolgd door een kader waarin ze zeggen dat mijn v++ niet goed geinstalleerd is.

 

Heb ondertussen als proberen om ze via program files-> origin games -> sims 4->installer en zo verder ze te reparen maar heeft geen effect. Ook heb ik reeds mijn windows upgedate maar jammer genoeg hierbij ook geen succes.

 

Heb jij nog een idee?

 

Bericht 22 van 109 (2.491 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★ Novice

Hey @EA_Jason

 

krijg zonet bij het downloaden van sims 4 volgende melding.

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het zo nog een keer. Fout: 327684:1.

dit gevolgd door een kader waarin ze zeggen dat mijn v++ niet goed geinstalleerd is.

 

Heb ondertussen als proberen om ze via program files-> origin games -> sims 4->installer en zo verder ze te reparen maar heeft geen effect. Ook heb ik reeds mijn windows upgedate maar jammer genoeg hierbij ook geen succes.

 

Heb jij nog een idee?

 

Bericht 23 van 109 (2.492 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team

Hey @henrikemseke,

 

Wat je ook kunt doen is VC++ downloaden en installeren/repareren via de site van Microsoft:

 

https://support.microsoft.com/en-us/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads

Jason.png
Bericht 24 van 109 (2.481 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★ Novice
hey @EA_Jason dit heb ik ook al te vergeefs geprobeerd
Bericht 25 van 109 (2.476 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team

Dat is inderdaad lastig, zou je dan de tips willen proberen die in dit artikel staan?

 

https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/your-vc-runtime-package-has-not-installed-correctly-error-...

Jason.png
Bericht 26 van 109 (2.467 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★★★ Expert


Met zoveel modificaties is het niet vreemd dat je computer al snel vastloopt, of het spel opeens niet meer reageert, @Naomidebruyne14.
Volg de basisstappen van: de map van De Sims 4 in Documenten\Electronic Arts\ te hernoemen, de cache van Origin leeg te maken en daarna het spel repareren.
Nadat je gecontroleerd hebt of je spel wel weer opstart, kun beetje voor beetje je opgeslagen spelvoortgang terugzetten. Daarna controleer je of De Sims 4 weer opstart.
Mocht dit werken dan kan je gedownloade inhoud en aanpassingen terugzetten, het liefst stuk voor stuk, om achter te halen welke je je probleem veroorzaakte.
Met de aantal wat je gebruikt, kan dit lang duren. Je kunt kiezen voor kleinere hoeveelheden, zoals 10, 50 of 100 stuks. Mocht bij deze teruggezette reeks toch de boosdoener zitten, dan kom je ze toch weer stuk voor stuk na te gaan.

Groetjes.


Bericht 27 van 109 (2.444 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★ Novice

ik heb de sims gerepareerd, daarna stond er bij origin download manager. daar heb ik op gedrukt en daar stonden dus de packs die ik heb, daar bij staan zo'n driehoekje en een kruisje, als ik op het driehoekje druk start hij de sims 4 op, maar dan blijft hij zeg maar hangen, dus dan moet ik de sims weer meteen afsluiten. maar nu ben ik bang dat als ik op het kruisje druk, dat hij dan die packs verwijdert. (ik hoop dat dit bericht een beetje duidelijk is, het is lastig uit te leggen)

Bericht 28 van 109 (2.411 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★ Novice

hey @EA_Jason 

 

wanneer ik de sims 4 opstart gaat het aan het begin nog goed, maar wanneer er tijdens het opstarten zeg maar dan het woord sims 4 komt, zegt mijn pc:

de sims 4 reageert niet. zou dit aan mijn pc kunnen liggen of aan de sims 4 zelf (of aan origin)??? ik heb al je andere dingen die je hebt gezegd geprobeert, maar het werkt bij allemaal niet. kan je me helpen??????

Bericht 29 van 109 (2.400 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★★★ Expert


Heb je al de genoemde basisstappen gevolgd, @marlous2006?

Het kan inderdaad zijn dat je computer niet voldoet aan de gevraagde eisen.
Kan je een DXDiag rapport toevoegen?

Alle programma's en vensters afsluiten, die niet nodig zijn en mogelijk de goede werking tussen de Origin cliënt en het spel kunnen verstoren.
Sommige beveiligingssoftware kan dit onbedoeld veroorzaken.
Ook het Gebruikersaccountbeheer kan voor hinder zorgen. Kun je beide tijdelijk uitschakelen, om te testen of er verbetering is?


Laat je nog weten of het gelukt is?

Groetjes.


Bericht 30 van 109 (2.394 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen