november 2020
hoi,
Ik heb het zelfde probleem, maar dan net iets anders.
Op mijn oude laptop (HP) heb ik zo'n 1,5 jaar zonder problemen lekker de sims 4 kunnen spelen.
Sinds een maandje heb ik een nieuwe laptop de (MacBook Air).
Maar als ik op de sims 4 druk en inlog op Origin staat er zodra de sims klaar is.
De sims 4 draait al.
ps: ik heb op mijn oude laptop Origin en de sims 4 verwijderd.
Groetjes Rosa
november 2020
Probeer anders eens een nieuw administrator account aan te maken, De Sims 4 te verwijderen, de Origin Reset Tool te gebruiken, dan Origin opnieuw te installeren en het nogmaals te proberen @Simson400
november 2020
hoi kun je me alsjeblieft helpen mijn sims 4 start helemaal niet meer op de fout melding is: c/windows/system32/mscvp140.dll is niet geschikt voor windows of bevat een fout.probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met systeembeheerder of softwareleverancie voor ondersteuning.foutstatus 0xc000012f. dat is de fout melding en ik heb de sims al 2 keer opnieuw gedownload en het werkt nog steeds niet
november 2020
Hey @annalovepaarden,
Dat kan te maken met VC++ en dat je VC++ moet repareren. Dit is iets dat je zelf kunt doen en de bestanden daarvoor zijn te vinden in de Sims 4 mappen.
Je kunt in dit artikel lezen waar je deze bestanden kunt vinden en hoe je VC++ kunt installeren/repareren.
https://help.ea.com/nl/help/pc/troubleshoot-vc-dll-errors/
Daarna moet alles weer in orde zijn
november 2020
augustus 2021 - laatst bewerkt augustus 2021 door EA_Neil
wat een spel. Ik moet elke dag opnieuw downloaden
Aangepast door EA_Neil. Denk aan het taalgebruik.
augustus 2021
augustus 2021
mei 2022
hallo
ik heb een fout melding dat mijn game al gestart is maar dit is niet gestart
de fout melding is 'de sims 4 daait al. en de code is ed35e0ea:29f00e76:0000000:18a1dd51'
dus hoe moet ik dit oplossen we zoeken al minstens 3 uur
mvg kay
mei 2022
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen