Re: mijn sims 4 start niet op

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team
@RealSimmor0 Als het op te Mac is, is het klikken met 2 vingers tegelijkertijd op de touchpad of klikken terwijl je de Cmd knop ingedrukt houdt.
Jason.png
Bericht 51 van 109 (1.276 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★ Novice

ik krijg een melding dat het niet kan openen. ik heb dit met mijn Origin account geprobeerd en nu zegt hij 'starten niet mogelijk vanwege ontbrekende spelgegevens. download de sims 4 Legacy Edition via Origin' maar ik heb deze staan op Origin?????

Bericht 52 van 109 (1.221 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team

@JulieNysen27 Zou je dan voor mij Finder willen openen en De Sims 4 willen verwijderen? 

 

Vaak staat deze onder Programma's of Applications en je kunt De Sims 4 zo naar de prullenbak slepen. Daarna kan je De Sims 4 Legacy opnieuw downloaden en installeren.

Jason.png
Bericht 53 van 109 (1.211 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Newbie

hoe repareer je het spel dan eigenlijk?

Bericht 54 van 109 (1.124 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★★★ Expert
Hallo @spikefaylin,

Nadat je de Origin cliënt hebt gestarten en bent aangemeld met jouw EA / Origin account, ga je naar de spelbibliotheek. Rechtsklik op de speltegel en dan de optie "Repareren" kiezen.
Wacht totdat het reparatieproces klaar is, dit is afhankelijk aan de hoeveelheid dat gerepareerd dient te worden, als de snelheid van je internetverbinding en computer.
Bij een reparatie worden alleen de ontbrekende en/of beschadigde bestanden opnieuw gedownload. Dit is vaak sneller en makkelijker dan het hele spel opnieuw moeten downloaden en installeren.


Groetjes.
Bericht 55 van 109 (1.123 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Novice

ik heb hulp nodig ik heb alles gedaan maar me sims 4 laat nog steeds zwartbeeld zien maar ik hoor wel het geluid maar ik zie alleen de muis bewegen maar ik zie alleen maar zwart ik heb het spel ook gerepareerd op origin maar is nog steeds het zelfde ik heb het ook verwijderd maar nog steeds zwart beeld wat moet ik nog aan doen? kan iemand me ermee helpe dank u

Bericht 56 van 109 (1.047 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Hallo @Deadbalr53,

Als je een zwart scherm blijft zien, betekent dat jouw computer waarschijnlijk niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4. Controleer dit als eerste!

Kan je DxDiag informatie vermelden bij reactie.

Doe de basisstappen eens helemaal. Voordat je gaat repareren, dien je De Sims 4 map te hernoemen en de cache van de Origin cliënt leegmaken.

Zorg ook dat je geen onnodige software nog hebt openstaan, je stuurprogramma's zijn bijgewerkt en de beschikbare updates voor je besturingssysteem zijn geïnstalleerd. Denk er aan om hierna te herstarten.


Groetjes.


Bericht 57 van 109 (1.036 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team

@RealSimmor0 en @Deadbalr53 Een zwart scherm lijkt mij een ander probleem. Wanneer de PC niet voldoet aan de systeemveristen, dan sluit het programma zichzelf direct af.

 

Een zwart scherm kan dus een andere oorzaak hebben, ik zou inderdaad beginnen met De Sims 4 map te hernoemen.

 

Kan je wel bij de instellingen komen wanneer je De Sims 4 opstart? Zo ja, probeer dan de laptopmodus.

Jason.png
Bericht 58 van 109 (1.012 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Novice
@EA_Jason als ik sims opstart zie ik zwart hoe ga ik laptopmodus doen?
want ik heb alles al geprobeerd niet de map hernoeme maar we de sims reaperen opnieuw instaleren maar nog steeds het zelfde ook probleem oplosse gedaan
Bericht 59 van 109 (996 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Novice
@RealSimmor0 werkt niet nog steeds zwartbeeld maar hij begon met wit beeld daarna sprong die met zwart
Bericht 60 van 109 (995 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen