januari 2020
januari 2020
ik krijg een melding dat het niet kan openen. ik heb dit met mijn Origin account geprobeerd en nu zegt hij 'starten niet mogelijk vanwege ontbrekende spelgegevens. download de sims 4 Legacy Edition via Origin' maar ik heb deze staan op Origin?????
januari 2020
@JulieNysen27 Zou je dan voor mij Finder willen openen en De Sims 4 willen verwijderen?
Vaak staat deze onder Programma's of Applications en je kunt De Sims 4 zo naar de prullenbak slepen. Daarna kan je De Sims 4 Legacy opnieuw downloaden en installeren.
februari 2020
hoe repareer je het spel dan eigenlijk?
februari 2020
maart 2020
ik heb hulp nodig ik heb alles gedaan maar me sims 4 laat nog steeds zwartbeeld zien maar ik hoor wel het geluid maar ik zie alleen de muis bewegen maar ik zie alleen maar zwart ik heb het spel ook gerepareerd op origin maar is nog steeds het zelfde ik heb het ook verwijderd maar nog steeds zwart beeld wat moet ik nog aan doen? kan iemand me ermee helpe dank u
maart 2020 - laatst bewerkt maart 2020
maart 2020
@RealSimmor0 en @Deadbalr53 Een zwart scherm lijkt mij een ander probleem. Wanneer de PC niet voldoet aan de systeemveristen, dan sluit het programma zichzelf direct af.
Een zwart scherm kan dus een andere oorzaak hebben, ik zou inderdaad beginnen met De Sims 4 map te hernoemen.
Kan je wel bij de instellingen komen wanneer je De Sims 4 opstart? Zo ja, probeer dan de laptopmodus.
maart 2020
maart 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen