december 2017
als ik sims 4 wil opstarten op alle mogelijkheden dan gaat die laden en dan start hij niet op
Opgelost! Ga naar oplossing.
december 2017
Daar kan het inderdaad aan liggen, verwijderd de mods om te zien of dat een verbetering geeft.
Je kunt ook het volgende probere:
- Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"
- Ga naar Documenten > Electronic Arts
Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst. Om de saves terug te zetten kopieer je de "Saves" folder vanuit de "De Sims 4 Backup" folder naar de "De Sims 4" folder. Dit lost vaak het probleem op waar de Speel knop grijs is en het helpt bij opstartproblemen.
december 2017
december 2017
december 2017
december 2017
december 2017
Daar kan het inderdaad aan liggen, verwijderd de mods om te zien of dat een verbetering geeft.
Je kunt ook het volgende probere:
- Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"
- Ga naar Documenten > Electronic Arts
Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst. Om de saves terug te zetten kopieer je de "Saves" folder vanuit de "De Sims 4 Backup" folder naar de "De Sims 4" folder. Dit lost vaak het probleem op waar de Speel knop grijs is en het helpt bij opstartproblemen.
december 2017
december 2018
Ik heb ook problemen met het opstarten van de sims 4 maar ik wil niet al mijn mods laten verwijderen.
Kan het niet op een andere manier?? Of moet ik wachten totdat de sims 4 WEER een nieuwe update heeft? : l
december 2018 - laatst bewerkt december 2018
december 2018 - laatst bewerkt december 2018
@Fenixjehond Je kunt proberen te achterhalen welke mod het probleem geeft door ze allemaal te verwijderen en ze een voor een toe te voegen.
@TanjaMartenss Probeer eens De Sims 4 via Origin te repareren door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor repareren.
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen