februari 2020
Ik kan mijn Sims4 niet openen,
ik krijg de melding ''De Sims 4 Lecacy Edition is nu vereist voor spelers die met oudere besturingssystemen en hardware spelen''
maar hoe zet ik dat terug? wat moet ik nu doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
februari 2020
februari 2020
februari 2020
Mijn spel wil ook niet openen. Ben ingelogd bij origin, maar knop van spelen blijft licht oranje.
al veel dingen nagelopen maar weet het niet meer.
februari 2020
februari 2020
Hallo,
Bij mij lukt het ook niet...de knop om te spelen blijft donker.
Ik heb de cache van ProgramData en AppData van Origin verwijderd en de map van de sims in EA hernoemd...en ik heb de Legacy versie ook geïnstalleerd...niets werkt...
Grtjs
februari 2020
Gelukt! Ik had nog ergens een snelkoppeling staan van de map en deze hernoemd, dan de sims hersteld en het werkt! Bedankt voor de tips!
februari 2020
maart 2020
wil sims4 spelen nadat ik het gedownload heb in origin, maar krijg dan zwart beeld, als ik dan windows botton indruk en opnieuw naar het spel ga krijg ik de hoofpagina te zien van spel, maar ik kan niks doen. telkens als ik de handeling windowstoets uitvoer, kom ik een stap verder. Wat moet ik doen?
maart 2020
november 2020
Ik heb dit ook, heb al van alles gedaan niets werkt. Zo frustrerend!
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen