ik heb het spel al gekocht maar ik kan het niet downloaden

door Paardenhoef2008
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ik heb het spel al gekocht maar ik kan het niet downloaden

★ Novice

ik heb het spel de sims 4 gekocht en ook op mijn Origin account staan, maar ik kan hem niet downloaden. als ik naar mijn bibliotheek ga staat de sims 4 in het grijs en staat er dat het een demo is. maar hij staat dan weer wel in het rijtje van gekochte games. wat moet ik doen om hem te kunnen downloaden op mijn MacBook?

Bericht 1 van 5 (1.026 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ik heb het spel al gekocht maar ik kan het niet downloaden

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@Paardenhoef2008,

Ik kan helaas geen verzilverde code op dit account vinden van vroeger wat betekent dat hij waarschijnlijk verzilverd is geweest onder een ander account. Heb je toevallig nog andere email adressen en/of gebruikersnamen om te proberen je mee aan te melden?

Mocht dat niet lukken en je hebt de code nog dan wil ik je aanraden contact op te zoeken met onze helpdesk via of de chat of social media (Twitter/Facebook) om samen te zien aan welk account deze hangt.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (993 Weergaven)

Alle reacties

Re: ik heb het spel al gekocht maar ik kan het niet downloaden

Community Manager (retired)
Hey @Paardenhoef2008,

Bedankt voor het berichtje.

Ik heb een kijkje voor je genomen maar kan op het account waar je hier onder post op dit forum geen Sims 4 op het account vinden. Is dit het account waar je het spel onder gekocht hebt op Origin of heb je ooit een code verzilverd voor De Sims 4?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 5 (1.020 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb het spel al gekocht maar ik kan het niet downloaden

★ Novice

Hoi, ik heb hier op dit account mijn code verzilverd lang geleden, maar het is al een keer eerder gebeurt dat dit niet meer lukte dus ik heb Sims 4 echt al 2 keer moeten kopen.

Bericht 3 van 5 (1.017 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb het spel al gekocht maar ik kan het niet downloaden

★★★★★ Expert
Controleer of je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld, @Paardenhoef2008. Indien mogelijk en bij voorkeur, je volledige e-mail adres gebruiken, die met "Kopiëren" en "Plakken" functies overneemt.
Zorg dat je verbonden bent met het internet en geen software hebt draaien die de juiste werking van de Origin cliënt kunnen verhinderen. Zoals beveiligingssoftware. Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Cache van de Origin cliënt gaan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Wis alle filters in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
Is deze ook te zien in je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Download en installeer de laatst versie van de Origin cliënt. Je zal alle bestaande versies hebben verwijderd. Ook de "technische previews" dus.

Zorg dat je platform helemaal is bijgewerkt en voldoet aan de gestelde systeemeisen.

Een productcode is slechts 1 keer te gebruiken en blijft na hun registratie gekoppeld aan het betreffende Origin / EA account.
Tweedehands gekochte als gekregen producten zijn niet nog eens te gebruiken. Ook niet onder een andere, nieuw gemaakte Origin / EA account.
Als je via Origin koopt, dan krijg je geen productcode, maar wordt het gekochte product automatisch gekoppeld / geactiveerd op het betreffende Origin / EA account
Kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies en dienen dus hun producten te kopen in een (online) winkel, waarbij ze de bijhorende niet beschadigde productcode dienen te registreren op hun kinderaccount.

Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dien je het basisspel te hebben, die geregistreerd moet zijn onder dezelfde Origin / EA account, als ook voldoen aan hun gestelde systeemeisen.

Vermijd de installatieschijven, het is makkelijker om alles via de Origin cliënt te downloaden en installeren.

De systeemeisen voor De Sims 4 (alleen basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Systeemeisen en laatste versie van de Origin cliënt kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

De Origin cliënt en de Origin spellen zul je lokaal moeten installeren. Hun gegevens dienen lokaal worden bewaard en bereikbaar blijven.


Je hoeft De Sims 4 niet nogmaals te kopen.
Zou je problemen of vragen hierover hebben, dan zul je hierover niet lang mee wachten.
Omdat je De Sims 4 niet gekocht hebt via Origin, dien je terug te gaan naar de winkel voor een oplossing.
Waarschijnlijk heb je de verkeerde versie gekocht?


Groetjes.
Bericht 4 van 5 (999 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb het spel al gekocht maar ik kan het niet downloaden

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@Paardenhoef2008,

Ik kan helaas geen verzilverde code op dit account vinden van vroeger wat betekent dat hij waarschijnlijk verzilverd is geweest onder een ander account. Heb je toevallig nog andere email adressen en/of gebruikersnamen om te proberen je mee aan te melden?

Mocht dat niet lukken en je hebt de code nog dan wil ik je aanraden contact op te zoeken met onze helpdesk via of de chat of social media (Twitter/Facebook) om samen te zien aan welk account deze hangt.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 5 (994 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen