hoe de sims 4 in het nederlands zetten

door lvnmstrt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

hoe de sims 4 in het nederlands zetten

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik heb net The Sims 4 geinstalleerd. Bij het installeren had ik enkel de optie Engels.

Ik het via youtube en google alle mogelijke manieren gezocht om het spel in het nederlands te zetten, maar niks lukt of werkt.

Kan iemand mij helpen?

 

Groetjes Lieven

Bericht 1 van 4 (19.621 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

★★★★★ Expert
Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek van de Origin cliënt, @lvnmstrt. Dan "Speleigenschappen" kiezen. Klik op het tabblad "Geavanceerde Startopties" en bij de tweede item kan je onder "Taal game" een andere taal kiezen.
Klik op de oranje knop om de wijziging te bewaren.
Vervolgens dien je De Sims 4 te repareren. Rechtsklik op op De Sims 4 in je spelbibliotheek van de Origin cliënt en dan "Repareren" kiezen.
De taal van de Origin cliënt dien je in dezelfde taal te wijzigen. Gebruik dezelfde taal als de taal van je besturingssysteem, als het kan. Niet alle talen voor de Origin cliënt zijn ook beschikbaar voor De Sims 4.

Mocht je De Sims 4 niet hebben gekocht via Origin en/of in een ander land / regio wonen, dan kan je een beperkt aantal taalkeuzes hebben.

Andere manier, is om De Sims 4 volledig te verwijderen, opnieuw te gaan downloaden en installeren. Bij de installatie zou je een taalkeuze moeten krijgen.
Wel eerst een reservekopie maken van je opgeslagen spelvoortgang.


De onderwerpen die te maken hebben met De Sims 4, hebben hier hun plek op het forum: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (19.615 Weergaven)

Alle reacties

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

★★★★★ Expert
Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek van de Origin cliënt, @lvnmstrt. Dan "Speleigenschappen" kiezen. Klik op het tabblad "Geavanceerde Startopties" en bij de tweede item kan je onder "Taal game" een andere taal kiezen.
Klik op de oranje knop om de wijziging te bewaren.
Vervolgens dien je De Sims 4 te repareren. Rechtsklik op op De Sims 4 in je spelbibliotheek van de Origin cliënt en dan "Repareren" kiezen.
De taal van de Origin cliënt dien je in dezelfde taal te wijzigen. Gebruik dezelfde taal als de taal van je besturingssysteem, als het kan. Niet alle talen voor de Origin cliënt zijn ook beschikbaar voor De Sims 4.

Mocht je De Sims 4 niet hebben gekocht via Origin en/of in een ander land / regio wonen, dan kan je een beperkt aantal taalkeuzes hebben.

Andere manier, is om De Sims 4 volledig te verwijderen, opnieuw te gaan downloaden en installeren. Bij de installatie zou je een taalkeuze moeten krijgen.
Wel eerst een reservekopie maken van je opgeslagen spelvoortgang.


De onderwerpen die te maken hebben met De Sims 4, hebben hier hun plek op het forum: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (19.616 Weergaven)

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

★★★ Newbie

Hoe kan je dit weer naar Nederlands instellen in de EA app?

Bericht 3 van 4 (14.297 Weergaven)

Re: hoe de sims 4 in het nederlands zetten

Community Manager
Hoi @xpinkvodka,

Dit thread is ondertussen al een paar jaar oud, dus ik ga het sluiten, maar als je hulp nodig hebt om De Sims 4 in het Nederlands te zetten dan heeft EA_Leeuw hier een geweldige gids gescheven:

https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a...

Ik sluit de thread, maar als je verder vragen of hulp nodig hebt, aarzel dan alsjeblieft niet om een nieuwe thread te maken! Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (14.263 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen