help

door Giullianorma
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

help

★★★ Newbie

mijn code werkt niet dat ik bij media markt heb gekocht. ik heb fifa 19 gekocht voor online te downloaden en ik weet niet of het de juiste code is. de enige code die ik krijg is van 5 delen lang, terwijl de voorbeeld code 4 delen lang is; Wat kan ik hieraan doen? Zit ik verkeerd, heb ik geen code, moet ik ergens anders iets doen.

Bericht 1 van 3 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: help

★★★★★ Expert
Om mee te beginnen, zou je de onderwerptitel kunnen aanpassen, @Giullianorma? Dit is niet erg duidelijk voor anderen.

Waarop ga je dit spel graag spelen?

Waar ga je deze productcode invullen? Als je denkt dat het niet de juiste productcode, zal je terug naar de winkel gaan waar je deze had gekocht of met hun contact opnemen voor een oplossing.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (335 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert
Om mee te beginnen, zou je de onderwerptitel kunnen aanpassen, @Giullianorma? Dit is niet erg duidelijk voor anderen.

Waarop ga je dit spel graag spelen?

Waar ga je deze productcode invullen? Als je denkt dat het niet de juiste productcode, zal je terug naar de winkel gaan waar je deze had gekocht of met hun contact opnemen voor een oplossing.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (336 Weergaven)

EA SPORTS FC Team
@Giullianorma Dit kan voorkomen wanneer je FIFA 19 gekocht hebt voor een ander systeem.

De Ps4 codes zijn 3x4 karakters lang
De Xbox codes zijn 5x5 karakters lang

Als je dus een verkeerde code hebt ontvangen, ga dan terug naar de winkel.
Jason.png
Bericht 3 van 3 (267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen